Keneto Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 jeg trenger hjelp med å brenne ut ting! probleme er: når jeg skal brenne ut f.eks en dvd så står det inne på nero at dvd-plata, jeg har sottet inn, er på 8 gb (når den egentli er på 4.47gb) dette gjør at når jeg skal brenne ut en dvd så tar det over 30 min å brenne den ut (på den gamle datan tok det bare 8 min). jeg har prøvd å stilt opp farta på brenninga mn det tar like lang tid og jeg finner heller ingen plasser der jeg kan stille dette. har også prøvd å skifte brenne program men ingenting virker. så er det noen som vet hva jeg kan gjøre? takk for alle svar Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Velkommen til forummet For å ku hjelpe, trenger vi opplysninger om hvilken brenner du har, og hvilken versjon av Nero du bruker !! PS. Vi kan heller ikke gette hvilken farge T-shirt du har på Kimmer Endret 23. oktober 2006 av Kimmer Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det er også greit om vi får oppgitt hvilken type DVD-plate du bruker (navn og betgenlse). Lenke til kommentar
Keneto Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 har en: NEC DVD-brenner ND-3550 IDE Black OEM DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314090 bruker: NeroExpress, har også prøvet Nero 7 Ultra Edition og Alcohol 120% av dvd plater har jeg prøvet: Traxdata Dvd-r 8X, Verbatim dvd+R 16X og Verbatim dvd-r 16X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå