erot71 Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Har ADSL fra telenor, har to pcer med winxp + en HUB er det mulig å få disse to pcene på internett via HUBen samtidig ? Hvordan gjør jeg det i så fall ? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Tror ikke det går nei, du trenger nok en router Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Du kan godt dele Telenor ADSL med en hub. Ingen problem og jeg gjør det av og til. Men du må da ha to nettverks-kort i den ene PC'n -ett tilkoblet ADSL-modemet -ett tilkoblet huben Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Du kan det, men da må den pc'n som er koblet opp mot internet være på hele tiden. Kjøp deg en router til noen hundrelapper. F.eks. en D-link 804 fra Compo Data eller.no Den har innebygd 4-porters hub hvis jeg ikke husker helt feil. Det er mye mer lønnsomt enn å kjøpe bare en hub/switch (som regel da) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 19:23, skrev erot71:Har ADSL fra telenor, har to pcer med winxp + en HUBer det mulig å få disse to pcene på internett via HUBen samtidig ? Hvordan gjør jeg det i så fall ? Sjekk nettverksguiden på http://www.pcworld.no Lenke til kommentar
erot71 Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Ok, takk for svar. Jo, jeg har to nettverkskort i den en PC, så det bør altså gå ? Må jeg sette noe IP adr. på den andre PC ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå