nofake Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei, jeg plages med å bytte starteren på min mercedes.. Må man løsne motorfestet på den ene siden for å få den ut.. Finnes det en enklere måte å gjøre det på? Er det enklere å fjerne innsprøytningen? Ønsker svar med god forklaring:) Lenke til kommentar
GullaIce Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hei, jeg plages med å bytte starteren på min mercedes.. Må man løsne motorfestet på den ene siden for å få den ut.. Finnes det en enklere måte å gjøre det på? Er det enklere å fjerne innsprøytningen? Ønsker svar med god forklaring:) 7133553[/snapback] Vel, noen spesielt god forklaring har jeg ikke men jeg tror at det ikke skal mer til enn at du bare kan LØSNE på motorfestene og jekke/løfte maskina litt så blir det tilstrekkelig med plass, ville iallfall prøvd det før jeg tukla med innspr. Lenke til kommentar
jahnove Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Hei, jeg plages med å bytte starteren på min mercedes.. Må man løsne motorfestet på den ene siden for å få den ut.. Finnes det en enklere måte å gjøre det på? Er det enklere å fjerne innsprøytningen? Ønsker svar med god forklaring:) 7133553[/snapback] Vel, noen spesielt god forklaring har jeg ikke men jeg tror at det ikke skal mer til enn at du bare kan LØSNE på motorfestene og jekke/løfte maskina litt så blir det tilstrekkelig med plass, ville iallfall prøvd det før jeg tukla med innspr. 7139720[/snapback] Endret 26. oktober 2006 av jahnove Lenke til kommentar
jahnove Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei, du må ta ut starteren undenfra, det er ikke nødvendig å løsne verken motorfester eller noe annet. Husk å koble fra batteriet, så løsner du ledningene og skrur deretter ut starteren og lirker den ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå