Jarek Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 God dagen, godtfolk! I dag kom eg, glad og fornøyd, hjem med ny harddisk og tenkte eg skulle få denne i arbeid straks, men til min forskrekkelse ser eg at viften på skjermkort mitt, MSI GF 6600GT, har falt av, eller henger og dingler. (Henger i en snor eller ledning eller noe lignende). Eg kjøpte skjermkortet 20/01/05, og da skal vel ikke Datakjeden i Bergen ha noen grunn til å bitche over at de ikke skal bytte ditten og at eg må gjøre datten vel? De tar vel det inn og bytter til et nytt likedan (eller om de absolutt må - reparer det?) Takker for raske svar! Lenke til kommentar
jonny Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Jeg hadde samme problem med et ASUS Radeon X1600XT. Kjøleløsningen falt av (mens PC'en var i gang!), men det var ikke noe problem å få nytt skjermkort. Dette var hos PS Data, jeg har ingen erfaring med Datakjeden. Lykke til! Edit: Jeg fikk altså et helt nytt skjermkort, men måtte sende inn det gamle først. Jeg brukte retur-av-produkt-nettløsningen til PS Data, og fikk en mail med beskjed om hvor jeg skulle sende skjermkortet dagen etter. Endret 23. oktober 2006 av jonny Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Høres flott ut! Satse på, eller de skal vel uansett måtte bytte det ut. Men ser at de ikke fører MSI 6600GT lengre, eneste de har inne av MSI er et 7600GS 256MB, og dette (og for øvrig alle kortene de har nesten) er under 2000kr - kjøpte mitt for 2032,- - må de da gi meg et nyere kort? Eller kan de kreve å reparere kortet? -Jar Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 MEd tanke på att 7600GS er en anelse kraftigere enn 6600GT, gjerne er vifteløst, og har nyere GPU, ser jeg ingen grunn til å klage på noe sånt. Prisene på datadeler har endret seg MYE siden januar 05, tro meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå