Gjest Guest Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja, det er hvor god man er i senga og hvor stor xxxx man har som bestemmer om man lykkes eller ikke. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja, det er hvor god man er i senga og hvor stor xxxx man har som bestemmer om man lykkes eller ikke. 7136018[/snapback] Logisk... et forhold bygger såklart kun på lendgen på stanga + erfaring... ingen følelser ellers selvsagt. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dere tar ting så forbanna seriøst hele tiden. søtt! Men uansett hvor mange bra følelser man har, blir forholdet dårlig viss sexen er dårlig. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du mente ikke det du sa vel, Hanne: )? I ditt nest siste innlegg? Følelser er jo viktig også. Jeg blir trist av å lese meldingen din. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Tror nok hun mente det. Skulle ønske jeg hadde hørt på henne før... Endret 23. oktober 2006 av Loerand Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det er faktisk ikke så dumt det jeg sier, nemlig. Ofte blir forhold dårlig, når sexen blir dårlig. Det kan alltids være sterke følelser i bildet, men er det de rette følelsene? kan det være følelsene man har for en venn? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Ofte blir forhold dårlig, når sexen blir dårlig. 7136239[/snapback] Enig der, man bli jo litt grinete og forbanna når ting ikke er som det skal og man ikke har sex på lenge (i parforhold) Man får en pung som fyller begge nevene og kose grotta til den man elsker (forhåpentligvis elsker) er innenfor rekkveidde, læll så bli ikke noen.. ikke rart folk splittes. Make up seeeexxx. så diskutere problem Endret 23. oktober 2006 av KenBjork Lenke til kommentar
roidrage Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 3 mnd venta jeg og dama. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ofte blir forhold dårlig, når sexen blir dårlig. 7136239[/snapback] Bekreftes. Jeg var i et forhold som egenltig var flott, men et ufattelig fucka sexliv ødela det. Det funka bare ikke. Anyways, man har sex når det føles riktig. Lenke til kommentar
Logiyou Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 vis æ å dama mi har lyst til dt jør vi dt men noen andre kan dt ta lang ti, men noen går dt rimeli kjappt førr... avhengi av kor gammel dem er! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) jeg har hatt forhold der det har blitt sex fyste kvelden, og andre der det har gått uker, eller måneder før det har blitt sex... 7133823[/snapback] Ofte blir forhold dårlig, når sexen blir dårlig. 7136239[/snapback] Bekreftes. Jeg var i et forhold som egenltig var flott, men et ufattelig fucka sexliv ødela det. Det funka bare ikke. Sex er ofte en indikasjon på forholdet -> dårlig sex gir dårlig(ere) forhold... Endret 25. oktober 2006 av ilpostino Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 I yngre alder er det ofte litt lengre tid, når man blir eldre er sex noenganger det første man gjør. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Første kvelden, men har vel egentlig ikke helt kommet til "kjærlighet" stadiet enda, om den dag noen gang kommer i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Man har sex før man begynner et forhold, for så å kunne vike fra det vis det er noen skavanker he he De forhold som jeg har hatt, så har den begynt som "fucking good friends". Da vet jeg litt hva jeg går til når forholdet starter. Men dette er jo veldig individuelt. Noen liker å vente, vil føle seg trygg på partneren, andre klarer ikke å vente. Dette må man føle seg fram på når situasjonen kommer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Innlegg fjernet som strider med sticky. Hold dere on-topic folkens og ikke missbruk gjestekategorien. Lenke til kommentar
mizzmona Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 jeg og typen ventet 2 og en halv mnd ca.og det var verdt det. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det lengste jeg har ventet hittil er ca ett døgn... Jeg er dessuten enig med Hanne her; er sexen dårlig så skranter gjerne resten av forholdet også. Man kan kanskje leve i håpet en stund, men jeg har jo hørt en del historier etter hvert der behovene hos de respektive parter er -veldig- forskjellige, type "hun vil hver dag, han vil et par ganger i måneden" og det har vært mye frustrasjoner å spore. Man må selvsagt inngå kompromisser når man lever sammen med et annet menneske, men når man har lyst hver dag og det beste kompromisset kanskje er en gang i uka så kan jeg skjønne frustrasjonen Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Når begge føler det er rett....? For noen tar det kanskje måneder, eller år. Andre timer. Er ikke noe som er mer rett eller feil. Følg hjertet Lenke til kommentar
asoris Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 I startsfasen av et forhold bidrar vel forelskelsen i seg selv til høynet seksuell aktivitet.Det er vel når hverdagen innhenter en at en får mer klarhet i om det seksuelle samspillet vil fungere tilfredsstillende. Man begynner vel når begge parter er klar for det vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå