Shulgin Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) (De fire første svarene i denne tråden avviker fordi jeg valgte å omformulere dette åpningsinnlegget fullstendig, ettersom det kom litt uklart frem første gang hva jeg først og fremst var ute etter.) I de kjærlighetsforhold du har vært med i, hvor lang tid gikk det før dere hadde sex for første gang? I tillegg setter jeg pris på tanker rundt når et forhold er modent for sex, hvorfor man evt. bør vente så så lenge, osv. Og spørsmålet har ikke noe med meg og mitt å gjøre; jeg er bare nysgjerrig på dere. Endret 23. oktober 2006 av sanoj_20 Lenke til kommentar
veitch Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Med ein gang dama vil og dykk kjenner kvarander godt (kjem an på ko gammle dei i forholde er seff, og kor mykje du er med dama ) Men etter 1 månde brude det altid la seg gjere Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det varierer med person, alder, erfaring og situasjon. Alt fra med en gang til etter et par år. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvorfor spørre så dumt ? Det er jo så forskjellig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det der er helt individuelt.. Når begge to føler det er riktig, kort og godt. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg spurte i utgangspunktet for å finne ut hvor lenge det var vanlig å vente i dag før man begynte å ha sex, men at jeg var nysgjerrig på dette kom tydeligvis litt dårlig frem i åpningsinnlegget. Skal omformulere nå. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Noen forhold tok det veldig kort tid, mens andre tok lengre. Det blir jo veldig hva man har lyst til.. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 jeg har hatt forhold der det har blitt sex fyste kvelden, og andre der det har gått uker, eller måneder før det har blitt sex... Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Samme som Juliess sier her kunne jeg skrevet selv. Veldig forskjellig vært i mine forhold, men kjappere jo eldre jeg ble. Men kan jo være greit å vente litt før man "banger" på da. Endret 23. oktober 2006 av KenBjork Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 som sagt, er vel kanskje greit å bli litt kjent med hverandre først, slik at det ikke blir to "fremmede" som egentlig ikke kjenner hverandre... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja, det er jeg i grunn enig i. Det beste er jo å bli kjent først, så man virkelig er glad i hverandre. Men ikke alltid like lett å vente Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) sant sant, men så er det vel større sjangse for at forholdet varer lenger hvis dere blir ordentlig kjent med hverandre først.. Men hvis du ikke er ute etter noe serriøst noe, så er det vel bare å peise på Endret 23. oktober 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Lengste forholdet mitt begynte omtrent med sex, så det kan funke det også. MEN.. det er jo alltid et "men" Kan jeg velge, så venter jeg heller litt. Som oftest blir det best på den måten, et langvarig forhold altså. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Mine lange forhold har vært venting før sex, faktisk på mitt første lange forhold venta vi 6mnd og 3 dager. Da var det også gjort, kanineeer det varte vel ca 5 år.. så ble det 4år med tørke og mest bare kortvarige med kjappt sex etter vi møttes. Så møtte jeg min nåværende elskede, vi holdt oss fra sex i tja.. mener det var 1.5-2 mnd. Og nå er vi vært sammen 7år til neste st.hans, har en sønn på 2år og venter ny arving ca 5mars. Og kjærleikslivet og sexen er på topp Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Rekorden er to timer. Som sagt, det kommer veldig an på. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dama jeg har nå, hadde vi sex mange ganger før vi bestemte oss for å være sammen. Altså finnes ingen fasit om det er det du lurte på. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Operer med 7 timers regelen hvis det gjelder damer jeg treffer på fester/utesteder. For de jeg vet jeg vil ha et langvarig forhold med, skjer det når det skjer. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Mitt første forhold gikk det 3-4 måneder før vi hadde sex, men da var vi heller ikke så gamle. Mine to andre forhold begynte som sex, og utviklet seg til forhold. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Første forhold; max ei uke. Andre forhold; altfor lenge. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 ta sexen først, så finner man fort ut om det går ann å få et forhold ut av det:-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå