Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når begynner man med sex i et kjærlighetsforhold?

Anbefalte innlegg

(De fire første svarene i denne tråden avviker fordi jeg valgte å omformulere dette åpningsinnlegget fullstendig, ettersom det kom litt uklart frem første gang hva jeg først og fremst var ute etter.)

I de kjærlighetsforhold du har vært med i, hvor lang tid gikk det før dere hadde sex for første gang? I tillegg setter jeg pris på tanker rundt når et forhold er modent for sex, hvorfor man evt. bør vente så så lenge, osv.

Og spørsmålet har ikke noe med meg og mitt å gjøre; jeg er bare nysgjerrig på dere. :)

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sant sant, men så er det vel større sjangse for at forholdet varer lenger hvis dere blir ordentlig kjent med hverandre først.. ;)

Men hvis du ikke er ute etter noe serriøst noe, så er det vel bare å peise på :ph34r:

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

Mine lange forhold har vært venting før sex, faktisk på mitt første lange forhold venta vi 6mnd og 3 dager. Da var det også gjort, kanineeer ;)

det varte vel ca 5 år.. så ble det 4år med tørke og mest bare kortvarige med kjappt sex etter vi møttes.

Så møtte jeg min nåværende elskede, vi holdt oss fra sex i tja.. mener det var 1.5-2 mnd. Og nå er vi vært sammen 7år til neste st.hans, har en sønn på 2år og venter ny arving ca 5mars. Og kjærleikslivet og sexen er på topp :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...