zyrtec Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Har nettop bestillt et kabinett pluss noe annet småting.. Noen som vet sånn ca. hvor lang tid det tar før jeg får det? Bor i Vestfold.. Klør i fingra! mvh, Eirik _________________ Your vision`s not bad It`s the world who`s gon mad [ Denne Melding var redigert av: zyrtec på 2002-11-07 19:11 ] Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Sarpsborg-->Oslo-->Stokke pleier å ta to dager Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg kjøpte et nytt Neon Light kabinett + litt små ting i uka som var,på onsdag.Fikk det på Mandag i danne uka.Bor i Hordaland. Jeg vil si dem har rask leverings tid. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Det går fort !! De er enormt raske! Tok ca.2 dager fra dems butikk opp hit til Trondheim.. Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Takk for svar... Venter i spenning! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Hvis alle varene er på lager og alt går normalt, så burde du ha pakken om noen dager.. Logg inn og bruk pakkesporing, kjekk funksjon! :smile: Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Microplex er jo geniale da, sender med et drops! De er også skikkelig raske, men hørte noe om at de holdte på og flytte lageret eller noe nå? Pakkesporinga er også en dritbra funksjon :smile: Lenke til kommentar
zyrtec Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Min kjære pakke befinner seg nå i stokke.. Kjekt med ordrestatusen på microplex! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå