Barcarolle Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvilket program er best for å fjerne virus og "sånn". Norton eller Panda. Bryr meg ikke om pris, antall lisenser og sånt. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvilket program er best for å fjerne virus og "sånn". Norton eller Panda. Bryr meg ikke om pris, antall lisenser og sånt. 7132746[/snapback] hehe veldig usikker, jeg liker både Panda og norton veldig godt, men jeg liker ALLER BEST McAfee Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Liker Norton Internet Security 2006 veldig godt brannmuren i 2006 versjon e veldig bruker vendlig og du slipper mykje mass her, men norton passer best kraftige maskiner. Kan varmt anbefale Norton Her er noke linker til tester på norton Itpro Dinside HW Endret 23. oktober 2006 av Neddo Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 http://www.digi.no/php/art.php?id=261595 I testen kommer McAfee på topp. Forrester roser funksjonaliteten, driften og arkitekturen, og mener at dette er den eneste pakken med fullverdig innbruddsvern, selv om det ikke er fullt ut integrert ennå. McAfee Ruler. Norton er jo bra det å, for all del ja, men McAfee er på topp *Symantec er sterk på antispion og drift, men tilbyr begrenset vern mot innbrudd.* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå