Gå til innhold

hvilket 360 spill?

Veni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje lettere å svare om du sier hva slags type spill du liker :)

Sport, bilspill, slossing, osv.

Jeg liker litt vold og blod, så jeg kjøpte Dead Rising ( omtale: http://gamer.no/omtale/xbox_360/dead_rising/30939 )

Og jeg liker det kjempegodt. Veldig underholdene og mange forskjellige måter å drepe zombier på.

Men, som sagt.

Si hva slags sjanger du liker :)

Mvh,

Janse..

Lenke til kommentar

Vurderer også kameo ... noen som har prøvd det?

isåfall hvordan er det? kan man gå hvor man vil i en verden eller er det linært?

( at man bare går rett fram på en måte ... allà prince of persia)

Endret av loyd-loyd
Lenke til kommentar
vurderer ogzå kameo ... noen som har prøvd det?

isåfall hvordan er det? kan man gå hvor man vil i en verden eller er det linært?

7133523[/snapback]

Kameo er ett forsåvidt morsomt platform spill, er nok ganske lineært selv om du alltids kan utforske de fleste stedene så trenger du oftest "former" for å komme deg inn på brett. F.eks. Formen du får på første brett trengs for å komme inn på andre brett, osv.

Lenke til kommentar

7133523[/snapback]

Kameo er ett forsåvidt morsomt platform spill, er nok ganske lineært selv om du alltids kan utforske de fleste stedene så trenger du oftest "former" for å komme deg inn på brett. F.eks. Formen du får på første brett trengs for å komme inn på andre brett, osv.

7133544[/snapback]

hvordane brett? går man ut på en slags score meny etter hvært brett?

PS! liker også bilspill! ;)

Lenke til kommentar

7133523[/snapback]

7133544[/snapback]

7133557[/snapback]

Vel, er en skog, ett is fjell (gud hvor jeg hater å gli på is banene), osv. Er ganske eventyr/barne aktig, ikke at det har hindret meg i å spille. Blir på en måte som når man kjøper zelda "til lillebror" :p Er også co-op, men akkurat det kunne vært bedre implementert.

Banene er en del av verden, du rir ut mellom de osv. Etter du har greid de mener jeg du kan gå inn direkte ved å bruke boka...Whatnot? eller hva den nå het.

Men hvis du liker stealth spill vil jeg anbefale Splinter Cell.

FPS: PDZ og CoD2 er jo ganske så morsomt (spørs jo litt hva du liker), har ikke prøvd nok GRAW til å si noe nevne verdig.

Rollespill: Oblivion, dette spillet vil du nok holde på med en stund om du ikke bare vil gjøre det som gir achievements. Guilds og main quest er en ting, men dette spillet har også ett hav av side quests du kan godte deg med.

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

7133523[/snapback]

7133544[/snapback]

7133557[/snapback]

Vel, er en skog, ett is fjell (gud hvor jeg hater å gli på is banene), osv. Er ganske eventyr/barne aktig, ikke at det har hindret meg i å spille. Blir på en måte som når man kjøper zelda "til lillebror" :p Er også co-op, men akkurat det kunne vært bedre implementert.

Banene er en del av verden, du rir ut mellom de osv. Etter du har greid de mener jeg du kan gå inn direkte ved å bruke boka...Whatnot? eller hva den nå het.

7133586[/snapback]

ok hmm.. :hmm: blir kanskje dette spillet da ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

loyd-loyd, utifra hva jeg har lest på forumet får du nå tak i Kameo og PGR3 til 199,- og Call of Duty 2 til 299,- til Elkjøp.

Flotte spill å starte med, og en ganske grom deal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...