Almadora Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har lest tråder her og merket at det er noen som omhandler msn virus... Hvordan får man det? Ikke det at jeg vil ha et men hvordan får jeg det så jeg vet hva jeg skal holde meg unna? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei! "MSN-viruset"? Det er vel ikke et spesifikt. Det er haugevis med slike. De sprer seg som regel fordi brukere åpner vedlegg og linker i samtaler, og så blir viruset spredt til den som trykker, og så vil alle i samtaler få samme greiene. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kort og godt: Ikke trykk på lenker som folk sender uten å spørre om det er de som har skrevet linken. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 fikk på fredag en beskjed fra en kompis på msn : er det bilde av deg på dette bildet?? og så link under. hahhh tenkte jeg virus, og i refleks så trykt jeg fa* med på linken *urk* men heldigvis såg det ut til av avast stoppa den. Big warings lydog greier.. avbrøt så forbindelsen, og ser idag ut til at alt er vel med maskina enda *phu* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå