philipbackman Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg har nettopp kjøpt meg et Asus Geforce4 ti4600 bulk fra komplett data. Når jeg bruker Nview og switcher over på tv-ut så får jeg noen høyrevridde vertikale støystriper over tv-skjermen. På monitoren er det helt fint. I Ntsc-format forsvinner denne støyen. På mitt gamle Geforce2 mx-kort virka det helt fint. Super vhs-kabelen eg bruker ligger ikke i nærheten av noen støykilder heller. Har nettopp oppgradert maskinen uten å bytte strømforsyning. kan det være for lite med 300w? Og i så fall, hvorfor flimrer ikke monitoren? Aopen Bigtower/300w psu Asus A7v8x/lan Amd XP2100 Mozel pc2700 512DDR Asus Geforce4 ti4600ultra 128ddr, bulk Lenke til kommentar
smetho Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Ane ikke hva som er feil, men vet at TvTool har innebyggd flimmer-filter. Uten dette blir bildet mitt også flimmrete (Gainward GF4 ti4200). Prøv en evalusjons-versjon av det. Hjelper det kan du jo spytte i de 80 kr (eller hva det koster). Det er et BRA program, og har masse anne snax :wink: Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jepp, TVTool er det den software investeringen som jeg føler har gitt meg mest for pengene. - Judaz - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå