Gå til innhold

CLA - noen positive erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oki, takker for svar. Det så interessant ut med ALA. Vet ikke hva jeg skal gå for. Jeg har prøvd CLA før og det virker den lille tiden jeg brukte det. Det står mye bra om CLA på internett, men da må man gå på det i et halvt år, og jeg tenkte jeg skulle begynne nå så rekker jeg å få fettprosenten ned før sommeren, jeg driver gerilja kardio i tillegg, så det skulle vel holde.

EDIT:

Hva ville dere valgt hvis dere skulle kjøpe CLA, denne eller denne. Jeg kan ikke se noen betydelige forskjeller verken i innhold eller pris.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Tatt CLA i lengre tider, men har slitt med å finne en type som ikke fucker opp magen min. Etter å ha levd med løs mage lenge (pga CLA) så var jeg nødt til å kutte den ut. Prøvde etterhvert proteinfabrikken din versjon, og nå er magen frisk som en fisk :)

Samt, på MEG synes jeg at cla kan ha noe innvirkning på fett prosenten min. Går allefall ned i vekt her, men jeg trener da også i tillegg :)

Lenke til kommentar
Prøvde etterhvert proteinfabrikken din versjon, og nå er magen frisk som en fisk :)

7195833[/snapback]

Hørtes bra ut. Jeg har bestilt CLA fra proteinfabrikken. Bestilte 8 bokser m/ 120 kapsler pr boks. En servering er 2 kapsler, og man skal vel ta 3 serveringer daglig, da blir det 2x3=9 kapsler daglig.

8 bokser x 120 = 960 / 6 = 160 / 30 = 5,3 måneders forbruk. Da har jeg til midten av mars neste år, da er det vår. :dribble:

Like greit å hamstre inn litt nå før jul for pengene skal gå til andre ting neste måned, så jeg gjorde en storhandel og kjøpte 4 bøtter whey tech, 8 cla bokser og 2 omega 3-6-9 bokser (har 2 fra før av hjemme nå)

EDIT: Jeg fikk forresten et VIP kort med i pakken, dvs at jeg får 10% rabatt på alle produkter fra Proteinfabrikken. Jeg har sendt mail til dem og spurt om dette er permanent. Hvis det er det, så er det jævli bra. Det koster 649,- for en bøtte med Whey Tech, men når jeg bruker VIP kortet mitt (rabattkode) så får jeg opp kr 584,- pr bøtte med Whey Tech. Det er 65 kr spart.

EDIT#2: Nå fikk jeg svar fra Proteinfabrikken. Rabatten er _permanent_ :D Jeg anbefaler folk å handle på PF hvis dem ikke har gjort det da, får rabatt på alle produktene, bra dette her, syns nå jeg da.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...