Camarogeddon Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Laptopen min (en acer 8104) dropper tastetrykk helt tilfeldig... men ca ett trykk per 20 i snitt. problemet er mere utpreget på batteri enn det er når maskinen er koblet til veggen har startet boksen med en boot cd, og da er problemet ikke eksisterende. prblemet har oppstått før og etter div formateringer av HD ..jeg mistenker her et eller annet driverproblem, men er det noen her som vet om n alternativ driver for tatatur som jeg kan prøve å leke meg med? ..eventuelt om noen andre har noen hint/ideer til ha som kan være årsaken. -Camarogeddon Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei! Om problemet bare oppstår i Windows, så er det nok programvarefeil. Sjekk om pcen har unormal belastining (sjekk i "task manager"). Har du forsøkt ulike drivere til pcen? Jeg tenker da først og fremst til hovedkortet(brikkesettet). Sjekk om det finnes nyere drivere. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Camarogeddon Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Problemet oppstår kun under win, når jeg booter dingsen på ubcd (mener ubcd kjører en linux variant av noe slag), og da fungerer ting helt feilfritt. belastningsmønsteret mitt er grei nok, har en peak hvert 4-5 sekund, men aldri over 20%, med mindre jeg drar i gang noe grovt, nødvendigvis. har oppdatert drivere, men skal ta en ekstra skjekk på hvorvidt det finnes nyere drivere til dette brikkesettet som ikke er postet på leverandørens nettside. -Camarogeddon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå