verwooks Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Åssen olje burde jeg helle på 1.3L Corolla en min? Semi? fullsyntetisk? Mineral? Og åssen spec .. osvosv Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dette avhenger litt. Har den gått på helsyntetisk til nå¨, burde den få¨det fortsatt. Har den gått på halv(semi) syntetisk eller mineral, bør du fortsette med det. Det går også fint og kan lønne seg å gå over til litt tykkere halvsyntetisk olje om bilen har gått en del og har brukt helsyntetisk før. Viskositeten på oljen som anbefales skal stå i instruksjonsboken, men er vel noe som 10-40W. Er det bare etterfylling bør det være samme viskositet og olje. Husk også oljefilter ved oljebytte Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Vet ikke hva slags olje den har gått på tidligere. Men den har litt høyt olje forbruk. Så da tenker jeg halvsyntetisk. Type 10-40W? (eller hva som står i boken da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå