bandrex03 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Jeg har nå gått over til A8N32 kort, siden jeg hadde noe ustabilitetsproblemer med mitt gamle. Men fikk et annet problem, det har AMi bios, noe jeg ikke har vært borti på maaange år, Har benyttet Phoenix til nå. Så, problemet mitt nå er at siden jeg er noe usikker på innstillinger, om noen kunne gitt meg en liten gjennomgang? Jeg hadde klokket systemet mitt på forrige HK, så jeg vet komp er kapabel til god OC.(1.8 @ 2.6 stab) CPU - Opteron 165 HK - Asus A8N32 SLI Deluxe RAM - Corsair 2048MB 4000PT PSU - Hiper 580W VGA - XFX 7900GTX Om det er andre tråder som omhandler dette hadde jeg satt pris på lenke. Mulig jeg ikke har lett godt nok. EDIT: om man gidder lete..:A8N32 OC Endret 23. oktober 2006 av bandrex03 Lenke til kommentar
pluto68 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Her er en link til Ram innstillinger: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=91309 Ettersom du har UCCC chipper på din ram kan du prøve de innstillingene, se på F1-4000USU2-2GBHZ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå