Spirograf Skrevet 14. desember 2001 Del Skrevet 14. desember 2001 Har stilt dette spørsmålet i en tråd før, men da var det litt off-topic... Noen andre som har problemer med at scrollehjulet på Logitech optisk mus ikke fungerer i Return to Castle Wolfenstein? Det fungerer fint i andre spill som feks. Serious Sam. Har satt som valg i egenskapene for musa at scrollhjulknappen skal fungere som dobbelklikk. OS=XP Lenke til kommentar
formannen Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Drit i XP, kjør win2k. Lenke til kommentar
WIpER_ Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Jeg har alltid hatt problemer med scrollhjul og logitech programmer. Hvis du installerer programvaren, er det stor sansynlighet for at det skaper problemer i spill. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Har selv en logitech mus og kan opplyse om at den fungerer utmerket også i RTCW. (scrollerhjulet) Har ikke noe drivere eller nytteprog. for musa. Lenke til kommentar
razorman Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Samma her, hvis jeg inst. drivere fra logitech, funker ikke scrolle-knuppen i noen av spilla min...men standard windows-driver funker som bare juling... Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Finnes det en bra måte å få installert de gamle windows driverne etter at man har kjørt inn logitech sine? Er det noen som har fått mouse button 4 (tummel knappen) på mouseman dual optical til å funke i spill med windows driverne? Hvile OS kjører dere som får det til å funke? Det kan godt være at dette er en win 2K/XP problem.... [ Denne Melding var redigert av: Dipso på 2001-12-20 18:05 ] Lenke til kommentar
Prox Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 formannen, nå var det ikke det han spurte om, da, din fjott! min mouseman virker helt fint, men jeg kjører ikke noen mouseware progs eller lignende.. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 20. desember 2001 Del Skrevet 20. desember 2001 Prox: OS? Jeg avinstalerte mouseware, og da fungerte iaffal scroll hjulet, men jeg får ikke tummel knappen til å fungere da, noen som har noe tips. En ting er sikkert, fram til logitech klarer å komme med noen skikkelige drivere er det bare å drite i mouseware iaffal. [ Denne Melding var redigert av: Dipso på 2001-12-20 18:32 ] Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Legg inn intellipoint driverne til microsoft. De har også støtte for tommelknapp etc. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Logitech har en patch som heter gamewheel. Navnet sier vel sitt.... Lenke til kommentar
Raven Skrevet 20. januar 2002 Del Skrevet 20. januar 2002 Alt funker når jeg bruker logitech driveren utenom mus 3 knappen.. Rare greier det der...Kjører xp jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå