Yakamoto Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg lurer på om dette oppsettet ser greit ut, og da spesielt på om det er nok luftflyt i kabinettet til å kjøle skjermkortet tilstrekkelig eller om det finnes like bra eller bedre skjermkort som er stille til omtrent samme pris. Kom også gjerne med forbedringer, men ser helst at prisen blir sånn ca den samme. https://prisguiden.no/vis_handlevog...?waggon_id=9824 Skjerm, tastatur, mus etc som ikke står har jeg selvsagt allerede Lenke til kommentar
Zaimmer Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg likte det oppsette, men ee3r det nødvendig med raptor disk? Lenke til kommentar
Yakamoto Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Tja... nødvendig og nødvendig, trenger ikke plass da jeg har mer enn nok lagringsplass på serveren, så var mest pga ytelse jeg tok den. Lenke til kommentar
tiigem Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 abit kortet er ikke helt lett å ha med å gjøre.. gå heller for asus p5b i den prisklassen lars Lenke til kommentar
Yakamoto Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Leste det, men setter jeg sammen en pc uten problemer blir jeg skeptisk Uansett, regner med ytelsen er ganske lik så da blir det nok det lette alternativet alikevel. Endret 23. oktober 2006 av Yakamoto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå