qualbeen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Satt og skrev et lengre innlegg hvor jeg hadde lastet opp et bilde. Tenkte jeg skulle legge bildet inni skjul/spoiler-tag, men det var ikke så enkelt. Min kode var noe slik: [skjul] her er bildet: [attachmentid=107606] [/skjul] Dette fungerte ikke, eneste løsning var å fjerne attachmentid=107606 fra skjul-taggen. Jeg prøvde det samme med [ spoiler], hjalp ingen ting.. Min løsning ble tilslutt å laste opp bildet på en annen sever, og endre innlegget til [skjul] her er bildet: [IMG=http://minserver.com/mappe/bilde.png][/skjul] Endret 23. oktober 2006 av qualbeen Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Dette skal vi få ordnet etterhvert Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Skjul taggen har nå blitt oppdatert for å hindre "misbruk" av den, dog støtter den ikke nå bilder i teksten. Grovt sagt gjør den det den skal, den lar deg skjule tekst. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Eit bilete seier meir enn tusen ord er det eit ordtak som heiter. Så det er fint om det etterkvart vil gå an å skjule spoiler-bilete. Til dømes postes det ofte bilete frå komande episodar i Prison break tråden. Det er ein fordel at desse kan postast som spoiler. Ein kan rett nok linke direkte til dei, og ikkje bruke image-taggen, men om du har litt tid til overs ein mørk haustkveld skadar det ikkje om spoiler-taggen virker med bilete. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Æsj, dette var tamme greier... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Æsj, dette var tamme greier... 7159511[/snapback] Ny bedre tagg kommer om et kvarters tid, som støtter alt av ønsker. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Æsj, dette var tamme greier... 7159511[/snapback] Ny bedre tagg kommer om et kvarters tid, som støtter alt av ønsker. 7159835[/snapback] *Venter spent* Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Da har spoiler taggen blitt oppdatert og skjul taggen vil bli lik om en kort stund. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Skjult tekst Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Gull! Ser bra ut. :---------) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er det ein grunn til at denne tråden framleis har den forrige versjonen av spoiler-taggen? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er det ein grunn til at denne tråden framleis har den forrige versjonen av spoiler-taggen? 7162127[/snapback] Enkelte poster som ble opprettet/endret mens jeg drev med utskiftinger fikk den midl.versjonen opp, når man redigerer postene blir de oppdatert. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Kan en mod fikse siggen min? Jeg har to spoilere, og det skal bare 360 teksten i spoiler... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Seriøst, gjer det ulovleg med boksar i signaturen, etter den nye versjonen av [.skjul] og [.spoiler] blir boksane endå meir irriterande. Det er eit bilete i signaturen av Helan og Halvan eller noko sånt, i tillegg er bakgrunnsfargen mørkare enn den var før. Endret 27. oktober 2006 av Zeph Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Fint at den ble oppdatert. Det var litt synd at tråder ble "vandalisert" hvis man bevist eller ubevist stokket om på spoilertagen. Det er fortsatt en liten bug med skjul funksjonen, den er ikke spesielt stor. Men hvis man bruker spoiler funksjonen feil etter man har redigert posten så står det at du har redigert den i spoiler teksten. Slik som i eksemplet under. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 27. oktober 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Dette var jo knall Drift! Vet ikke om det er Drift generelt som skal takkes, Ueland, knatten eller andre, men at dette var ønsket er det ingen tvil om. Jeg syns faktisk de ble litt mer sexy og nå... Men utifra signaturen til Sasab støtten den jo nå attpåtil flere spoilere inni hverandre. Det er bra. Men bildet som blir brukt til spoiler er kanskje ikke like passende til skjul? En annen ting; man burde kunne lukke skjul og spoiler nederst i de Endret 27. oktober 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er det en spesiell grunn til at Laurel and Hardy er i spoilertagen? Er det noe ala google-logoen, er det noe som følger med IPB eller er det en i drift/utvikling av forumet sin idé ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er det en spesiell grunn til at Laurel and Hardy er i spoilertagen? Er det noe ala google-logoen, er det noe som følger med IPB eller er det en i drift/utvikling av forumet sin idé ? 7162955[/snapback] Den følgte med modulen som inneholder spoiler taggen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Takk for raskt svar. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor skjult tekst Funket bra denne, nydelig jobbet! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 *automatisk svar* Da ser vi oss ferdige med denne diskusjonen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg