impeen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hei, jeg har da hatt et problem med pc'n min i noen dager nå. Det som skjer er at pc'n slår seg av plutselig. Den går i noen minutter så slår den seg av helt av seg selv. Har sjekket CPU temp og den ligger på 40 grader. har prøvd å starte den uten skjermkort, harddisker osv, men den slår seg fortsatt av. Har tenkt på strømforsyninga, men en kompis snakket om hovedkortet, og at det kanskje var noe galt med det. Har også prøvd å klokke ned prossessoren, men uten hell. Jeg trodde først at det var et virus, så jeg prøvde å formatere, men like etter at jeg var ferdig med formateringen slo den seg av da og. Så jeg har ingen mulighet til å komme meg inn i windows. Etter at pc'n slår seg av kommer det en sånn klikke/pipelyd, som holder på i et par minutter. Når den er ferdig må jeg trekke ut strømkabelen og så sette den inn for å få start på pc'en. Vet ikke om det sier dere noe? Vegard - Frustrert pc-eier Lenke til kommentar
s7yle Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) mest sannsynlig at det er noe galt med hovedkortet. Test med en annen strømforsyning, hvis ikke det hjelper så vil jeg anta at hovedkortet er fucka... Endret 23. oktober 2006 av s7yle Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ram kan også forårsake merkelige shutdowns. -Thelle- Lenke til kommentar
impeen Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Har testet ramen, og det er ikke noe galt med den. Skal prøve å teste med en annen strømforsyning så fort som mulig tho! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå