eatshorts Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg har en xp 2000 og et gf 4 4600 på et soyo kt 333 dragon ultra hovedkort. Prosessor er vannavskjølt. Når jeg prøver å klokke fsben blir skjermkortet ustabilt og henger seg i spill. Er det noe jeg kan gjøre for å hindre dette? Skulle kjøpt abit heller. Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Du trenger å finne en instilling (hvis den finnes på ditt hk). Det er pci lock eller noke i den rettningen. Som gjer at du slepper å klokke opp agp og pci med å stille på fsb Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Det er jo mulig at det er andre ting som hindrer deg da, som minne f.eks. Du sier heller ingenting om hvor høy fsb du prøver å kjøre. Du møter fort begrensninger der. Til deg som foreslo pci-lock, så er det svært få om i det heletatt noen amd baserte kort med denne muligheten. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 jeg har nanya pc 2700 2* 250 mb ddr, systemet blir ustabilt før 140 fsb, og det er ikke prosessoren Lenke til kommentar
dafino Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 hvis hk støtter 166 MHz buss let i bios etter AGP PCI divider den skal du sette til 5/2/1 eller noe lignende Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Du må nok låse opp prosessoren for å få den til å kjøre på 166fsb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå