Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan homofile onanere til eget speilbilde?

E.T

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å være homofil betyr at du tenner på eller blir forelska i folk med samme kjønn, ikke nødvendigvis/sjeldent at du tenner på deg selv. Jeg regner for øvrig med at det finnes både heterofile og homofile mennesker som tenner på seg selv.

Endret av Mr.Berg
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Vil tro at evnt. avvikende seksuell legning blir et underordnet problem hvis man blir så opphisset av sitt eget speilbilde.

Selv tenner jeg på måker, og det har jeg aldri lagt skjul på. Ikke mye og skamme seg over, når jeg kjenner en forumbruker som tenner på uåpnede kunstgjødselsekker. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Stor takk til trådstarter, følte meg litt slækk, men nå går alt så meget bedre. Så nå bærer det i en forrykende fart mot treningstudioet, hvor jeg i sanseløst begjær skal besudle alle apparatene.

Lenke til kommentar
Vil tro at evnt. avvikende seksuell legning blir et underordnet problem hvis man blir så opphisset av sitt eget speilbilde.

Selv tenner jeg på måker, og det har jeg aldri lagt skjul på. Ikke mye og skamme seg over, når jeg kjenner en forumbruker som tenner på uåpnede kunstgjødselsekker.  :)

7131588[/snapback]

Dette var noe jeg bekjente ovenfor deg i all fortrolighet PencilCase. Nå vet jeg hvor jeg har deg. Og du kan glemme å høre noe som helst om helgens swinger-ekskursjon på Hydro landbruk..

Lenke til kommentar

Dette er en typisk "Kan ikke homofile være homofile med seg selv, uten å vise det til andre"-problemstilling. Trådstarter..tenner du på deg selv? Tenner du kun på et kjønnsorgan? (Du trenger ikke å komme med "jeg er ikke homo, så jeg tenner ikke på meg selv.) Om noen tenner på seg selv.. er man homofil da?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...