E.T Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Heisann, har lenge lurt på dette. Kan en pen homofil/lesbisk person masturbere til et bilde av seg selv? Takker for alle svar MVH Erlend Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Det å være homofil betyr at du tenner på eller blir forelska i folk med samme kjønn, ikke nødvendigvis/sjeldent at du tenner på deg selv. Jeg regner for øvrig med at det finnes både heterofile og homofile mennesker som tenner på seg selv. Endret 23. oktober 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dette må være årets problemstilling ... :!: Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det kan man vel uansett? Det har vel med...øhm...sånn kompleks eller no som heter noe med han greske mytekaren som blei forelska i sitt eget speilbilde. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det kommer sikkert helt ann på hvor godt selvbilde man har? Interessant spørsmål, men jeg føler at det var litt overdrevent å lage en tråd om dette. Her har du en tråd som ville egnet seg bedre. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Selvsagt KAN vedkommende gjøre det. Alle kan jo gjøre det. Spørsmålet er bare om det gir noe særlig nytelse. Det vil jo være opp til hver enkelt å vurdere. :!: Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 de KAN jo gjøre det... men tror ikke man blir seksuellt opphisset av å se seg selv onanere, hvis man tar det opp på video, og ser det senere, så vil jeg tro dette har en bedre effekt... men hvilken effekt dette har er jeg usikker på... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Heisann, har lenge lurt på dette. Kan en pen homofil/lesbisk person masturbere til et bilde av seg selv? 7131500[/snapback] Om de er narsissister i tillegg så tviler jeg ikke på at de gjør det Endret 23. oktober 2006 av Zande Lenke til kommentar
E.T Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Hadde vert supert om det var noen som har stått fram og kunne svart på dette. (Ikke at jeg ser på det som noe særlig sannsynlig men ) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hva er det å lure på? Ingen som farer med noe usant i denne tråden... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Vil tro at evnt. avvikende seksuell legning blir et underordnet problem hvis man blir så opphisset av sitt eget speilbilde. Selv tenner jeg på måker, og det har jeg aldri lagt skjul på. Ikke mye og skamme seg over, når jeg kjenner en forumbruker som tenner på uåpnede kunstgjødselsekker. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dette må være årets problemstilling ... :!: 7131519[/snapback] i second that. Dette viser virkelig den samfunnsnytte OTbaren faktisk har. som talerør, sikkerhetsventil og ikke minst avløp. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 i second this and i second that...hvorfor har alle begynt å skrive dette? --- Dette emnet passer kansje best under Samfunn -> Sex og samliv ? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Stor takk til trådstarter, følte meg litt slækk, men nå går alt så meget bedre. Så nå bærer det i en forrykende fart mot treningstudioet, hvor jeg i sanseløst begjær skal besudle alle apparatene. Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Vil tro at evnt. avvikende seksuell legning blir et underordnet problem hvis man blir så opphisset av sitt eget speilbilde. Selv tenner jeg på måker, og det har jeg aldri lagt skjul på. Ikke mye og skamme seg over, når jeg kjenner en forumbruker som tenner på uåpnede kunstgjødselsekker. 7131588[/snapback] Dette var noe jeg bekjente ovenfor deg i all fortrolighet PencilCase. Nå vet jeg hvor jeg har deg. Og du kan glemme å høre noe som helst om helgens swinger-ekskursjon på Hydro landbruk.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dette er en typisk "Kan ikke homofile være homofile med seg selv, uten å vise det til andre"-problemstilling. Trådstarter..tenner du på deg selv? Tenner du kun på et kjønnsorgan? (Du trenger ikke å komme med "jeg er ikke homo, så jeg tenner ikke på meg selv.) Om noen tenner på seg selv.. er man homofil da? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kan morradi onanere til deg mens du sover ? Dette er vel meget personavhengig er det ikke ? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 snedig tråd! hvem som helst kan onanere til sitt speilbilde uten å på den måten bli homofil/heterofil. Om man liker å se seg selv, spiller ingen rolle for ens legning. Tror folk flest driter i hvordan andre best liker å onanere Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Man må altså være narsissistisk (dødens ord om man lesper) og homofil for at det skal få noen effekt i forhold til onaneringen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dette er jo et veldig retorisk spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg