DilliMusic Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 dårlig emnetittel ja men vet ikke hva annet jeg skulle skrive. uansett. en venn av meg døde ifjor sommer. men jeg husker ikke datoen. eller er litt usikker. vil vite datoen. den helt korrekte datoen. hvordan kan jeg finne det? er veldig viktig. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Spør på det lokale kirkekontoret, de kan svare på slikt Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 aha men trenger det grise fort da så er det ikke en annen måte å fine det ut på? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 gå å besøke graven? står ofte på graven når man døde... Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 jah må kansje det. må få gått dit. har ikke vært der på evigheter. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Register over dødsfall fra og med '93 skal være digitalisert og gjort tilgjengelig via internett, så vidt jeg vet. Hvor er jeg usikker på, fant ikke noe da jeg søkte. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 søkte jeg og men fant ikke noe derfor jeg skrev her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå