BAF Striker Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg er helt utenfor når det gjelder setup av PC. Jeg har montert sammen min nye PC og fikk satt opp BIOS`en, men når jeg nå går ut av BIOS`en eller starter PC`en på nytt får jeg ovenfornevnte feilmelding. Hva kan jeg gjøre? Jeg har ønske om å installere WinXP. Vil det hjelpe å koble fra floppy`en? Vil den da prøve å boote fra CD-rom og dermed installere WinXP? [ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-11-07 19:24 ] Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Denne typen sker kunne du sikkert søkt etter, jaja... Det har vært snakk her om at floppy burde du koble fra hvis hk ikke funker, men jeg tror nok det holder og gå inn i bios og på boot configuration eller hva det nå enn heter flytte cdrom til plass en og putte xp i cdrom og restarte makinen... Kan også være noe med hd, så sett hd på primary ide0 og cdrom på ide 1 Håper dette var fornuftig =) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Du må inn i BIOS og sette CD-ROM som 1# boot device :smile:. Funker ikke det er det jalla utgave av XP du har :wink:. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 ...og feilmeldingen var...? Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Er det en topptrimmet moderator som har fjernet den opprinnelige overskrifta med [bruk små bokstaver]? Jaja, da var det jo lett å komme med input her... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå