Shicca Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 "Alle" har fått med seg at et lompent MSN-virus er på farten. Noen som har informasjon på navnet på dette viruset. Har noen antydninger til W32.Bropia, men finner dette litt usansynlig da W32.Bropia ble oppdaget 9 Januar 2005, og sist oppdatert 8 august 2005 på Symantec sine Security response sider. Tviler liksom at et år gammelt virus plutselig har fått så enormt fotfeste. Viruset det gjelder er selvsagt det nå kjente: is that u on that photo :| http://link_til_ei_duste_side.teit Og andre avarter. Menneh, noen som har sikker peil på navnet? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nei, tror ikke det er bropia, lurer på dette selv faktisk Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Det er et MSN virus som sprer seg på nesten samme måte... Det heter Crack Attack det jeg vet om... Endret 23. oktober 2006 av Almadora Lenke til kommentar
Marti Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Fikk en link med en slik side. Bare ignorerte det jeg . Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Æsj, popper jo opp hele tia =P folk er jo så dumme og trykker så.. *pop* jaja,.. jeg kaller det "æsj" bare ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå