Gå til innhold

Ny Gears of War video - 10 minutt.

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Uten å få " Howlie hell he`s a xxxboy okilol111oneone" slengt i trynet så spør eg folk om de er intressert i å få "nye" elementer inn i spill for tiden?

Duck & Cover er noe GOW satser stort på, og spillet vil prøve å finpolere denne taktikken, og det er vel 100% nødvendig å bruke denne for å overleve i spillet. Ensformig? Veldig mulig. Men er det noe meir ensformig enn å ramle over bøtter og spann mens man aper seg "Rambo-style" i trange korridorer etc? Eller hoppe rundt å ha ein fetish for å plukke stjerner eller gullringer? For det er ihvertfall noe man har gjort siden tidenes morgen.

Eg håper at GOW gameplayet vil gi meg lange kamper,der man forhåpentlig vis må bruke hodet litt også, ikkje minst i MP :) Fikk egentlig opp de tørre augelokkene eg har for slikt gameplay etter å ha nester drept GRAW etter all online-spillingen. Dog mange fortsatt knyter sin bandana litt for stramt rundt skallen :p

Å leike Rambo kan vere skøy det også for all del,faktisk tar slikt ofte av spesielt i MP, men eg liker også litt forandring eg altså.

Spillet blir nok eit offer for sin egen hype for mange, ja kanskje også her i gården,men eg vil ihvertfall leve lykkelig i troen om noe godt i enden av tunellen. Faktisk er det vel slik at eg nesten har begynt å tro på Jesus og gjengen i og med at så mange saligheter i form av spill skal voldta lommeboka fra alle hold. Frykter tom. at møll og lommerusk må evakuere.

Fyllesjuk og emo som eg er denne veldige morgen, så var det mine tanker om den saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes jo ikke GoW er noe mindre nyskapende enn Resistance: FoM eller F.E.A.R. som alle roser opp i skyene. Det er helt klart ingen revolusjon, men jeg tror på et solid spill spekket med action og morro. Det er slik sjangeren er. Er man ute etter mer historie og mer RPG elementer er ikke dette sjangeren for det. Da må man gå for spill som Bioshock eller Mass Effect.

Lenke til kommentar

Så veldig, veldig enig. GoW satser på intense kamper, og mye bruk av dekning. Hverken revolusjonerende eller nyskapende. Men skal man tro diverse previews og hands-on-reportasjer, ser det ut til at vi har en ny konge av denne sjangeren :)

Og det å forbedre noe som allerde eksisterer er vel like viktig som å skape noe nytt vel? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...