Gå til innhold

Ny Gears of War video - 10 minutt.

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Jeg skjønner ikke hypen egentlig....Som Gamemaker sa: Jeg gleder meg mer til THP8.

7133753[/snapback]

Jeg gleder meg også stor til Tony Hawk's Project 8 (iallefall etter jeg prøvde demoen), men Epic har rykte på seg for å levere gode spill (når de ikke lar Legend Entertainment få lage spill for dem), og det er mye av grunnen til at jeg gleder meg.

Mange av mine beste spillopplevelser kommer fra Epic (Unreal, Unreal Tournament, Jazz Jackrabbit, etc), og i tillegg tror jeg de er veldig bevist på at hypen kan dø like fort som den oppstod dersom de gir ut noe som ikke holder mål, og at de derfor har gjort jobben sin.

Og i tillegg er John Di Maggio stemmen til Marcus Fenix (hovedpersonen), samme kar som gav stemme til Bender i Futurama (for de som ikke måtte vite det). ;)

Lenke til kommentar

GOW er hypet ja, men likevel på langt nær like mye som HL2 eller Doom3. Føler eg ihvertfall. Spill som dett faler lett på sin egen hype, og det er godt mulig eg blir skuffet. Men eg gleder meg ihvertfall til eg får testet dette noen timer. Så får eg heller la det sige inn litt og deretter gi min meining her inne.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
GOW er hypet ja, men likevel på langt nær like mye som HL2 eller Doom3. Føler eg ihvertfall. Spill som dett faler lett på sin egen hype, og det er godt mulig eg blir skuffet. Men eg gleder meg ihvertfall til eg får testet dette noen timer. Så får eg heller la det sige inn litt og deretter gi min meining her inne.

7134556[/snapback]

Halo 2 var også ganske hypet. Halo 3 hører vi knapt, men det er vel fordi det kommer så mye bra før Halo 3

Lenke til kommentar

omg Cliffy im jumping right in! Håper de har noen bra konkurranser og stash etter den europeiske releasen også! Dette blir kanonbra! Blir vel det første spillet jeg får spilt ordentlig på boksen min, har hatt den et par uker nå men den gikk rett på reperasjon:D

Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at GOW er hypet mer en "the secound comming of jesus" Å grunnen til det er så hypet er at Microsoft har satt dette spillet opp som det spillet som skal selge konsoll frem til HALO er tilbake. Men det virker jo forsåvidt bra. Så lenge det ikke blir dukk skyt x10000

Det blir nok GOW på meg PGA hypen. Men det er som sagt bare et spill. gleder meg dog mer til half life 2 episode 2. Half life skuffer ikke. Doom var så som så. Men det var jo nesten fordi det var en remake av en klassiker.

Blir GOW det første spillet som blir gitt ut som bruker Unreal 3 motoren?

Lenke til kommentar
Var det ikke et Arcade spill eller noe som brukte Unreal 3 motoren? Ihvertfall blir det Limited Collectors Edition..

7136494[/snapback]

Jo var vel kanksje det. Men tenkte mer på av "større spill" med kick ass grafikk og gameplay,

7136806[/snapback]

Tror det er den første, større tittelen som tar motoren i bruk ja.

Lenke til kommentar

Enig! Ser utrolig frem til GoW! Man ser fort at de har lagt laangt mer i dette spillet enn et

"vanlig" spill :) Tror nok dette vil stikke av med en eller annen pris for beste action/skytespill dette året

WangenPS3: HALO2 var hypet ja, men det fortjente også mye av hypen, og er meget unikt med tanke på både gameplay og hva det innholdsmessig tilbyr for FPS.

Så spill som blir hypet trenger ikke alltid å leve 100% opp til hypen for å bli fantastisk bra :dribble:

Endret av Tøffli
Lenke til kommentar
HAlo 2 var hypet og det skuffet:)

7135744[/snapback]

OffT:

Du har vel ikke prøvd LAN på det..?

1=LAN

2=Live

3=Single/CoOp

Bare så det er sagt.

7136422[/snapback]

Jo har det..System Link er morsomt med kamerater. Men online og Single er ikke moro i det hele tatt...Har fullfør H1 og H2 på Legendary Co-op og det var moro, men kun fordi det var sinnsykt vanskelig.

Eller må jeg si at denne 10 min gameplay videoen fra Gears of War egentlig kunne fått navnet: Gears of War - 10 min of run to cover, shoot, then run to the next cover. Alle filmer som jeg har sett fra dette spillet viser kun dette....

Lenke til kommentar
Jo har det..System Link er morsomt med kamerater. Men online og Single er ikke moro i det hele tatt...Har fullfør H1 og H2 på Legendary Co-op og det var moro, men kun fordi det var sinnsykt vanskelig.

7139563[/snapback]

Oi. Er selv for dårlig/utålmodig til å runde dem på legendary, men jeg likte alle aspektene ved Halo 2.

Gow blir sikkert bra det, men gleder meg mer til THP8 :D

7139582[/snapback]

Samme her.

Lenke til kommentar

Blir bra dette..

Positiv ting:

- SÅ ikke ut til og ha framerate problemer.. det er bra

Negativ ting.. fra MIN side! (ikke din :p )

- Ok, mange kommer til og hate meg nå.. men jeg synes ikke karakterene... ansikt osv, er så detaljerte, mangler liksom prikken over i'en.. ser litt "flatt" ut

som sagt, det er MIN mening..

ellers så gleder jeg meg til dette spillet.. skal ha det med en gang den kommer ut.. men har ikke noe forventninger :)

edit: leif

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...