Gå til innhold

Ny Gears of War video - 10 minutt.

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hører på siste Major Nelsen podcast'en hvor de forklarer det.

Spillet sendes ut til butikkene den 7, men den kommer raskere til noen butikker enn andre... De større kjedene vil få de tregere (de i USA) fordi de må ha de ut til alle butikkene. Så det vil si at "Emergence Day" den 12 er dagen ALLE butikker har det, men det er ikke noen salgssperre for andre butikker som får det tidligere....

Endret av smelx
Lenke til kommentar
Hører på siste Major Nelsen podcast'en hvor de forklarer det.

Spillet sendes ut til butikkene den 7, men den kommer raskere til noen butikker enn andre... De større kjedene vil få de tregere (de i USA) fordi de må ha de ut til alle butikkene. Så det vil si at "Emergence Day" den 12 er dagen ALLE butikker har det, men det er ikke noen salgssperre for andre butikker som får det tidligere....

7131396[/snapback]

Det vil si at det blir jævli spennende å se om spillet er region-free. Da kan man ha det i hus 8-9 nov, til ca 350 kr, og ei uke før release i Norge :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hypen egentlig....Som Gamemaker sa: Jeg gleder meg mer til THP8.

7133753[/snapback]

Drit kult da..

Jeg har lagt av 15 000,- til gears of war release.

7133842[/snapback]

Beklager men den skjønte jeg ikke..... :blush:

7133883[/snapback]

Har vel noe med det som står i mottoet ditt, WangenPs3

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hypen egentlig....Som Gamemaker sa: Jeg gleder meg mer til THP8.

7133753[/snapback]

Du skjønner ikke hypen? Hvor har du vært i det siste?

7134030[/snapback]

Jeg (Vi?) skjønner at det er hype, men at det er så inni hampen til hype, skjønner jeg ikke... Det er jo bare et spill, liksom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...