Gå til innhold

Hjelp til kjøp av lcd skjerm


Anbefalte innlegg

Hei!

Etter å ha lest guiden om kjøp av lcd skjermer har jeg kommet frem til et mulig alternativ :

 

http://www.psdata.no/ps.asp?it=121793&pdm=extspec

 

Acer Monitor AL1923 19"

 

Denne har kontrast på 1000:1 og lysstyrke på 280cc og 8 ms responstid. Den er også TCO 03 og iso ISO 13406-2 noe som jeg trur vil si at de dataene som er oppgitt er reelle.

 

Det jeg lurer på er om denne skjermen vil funka bra til spilling, det bil si battlefield :cool:

 

Håper på hjelp :D

 

Christian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noe som kan bety at dataene ikke stemmer helt etter som jeg har skjønt

 

Hæ?

7131324[/snapback]

Iso er en standar på hvordan ms, kontrast osv skal måles slik at det blir en felles standar på det sånn at kunden skal vite hva den kjøper :thumbup:

 

Men uansett, vet du om LG skjermer er gode skjermer til spilling? Ser at de har rimelige skjermer med god kontrast, men kanskje litt for rimelige :)

 

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=39129

Endret av Christian83
Lenke til kommentar
Samsungen var nice, bare 2 ms

 

5ms til 2ms..du vil ikke merke forskjellen uansett...

Lg skjermen som jeg har har ikke spor av etterslep..og jeg har prøvd alle slags spill...Jeg har testet FPS spill,bilspill...you name it...

 

Dette er absolutt et kupp innen widescreen skjermer til den prisen..

 

Også pga av den høye kontrasten på skjermen så er det en fryd å se filmer på skjermen...da svart er svart..

Endret av Scortech
Lenke til kommentar

Det å spille på en widescreen skjerm er en opplevelse i seg selv..noen foretrekker vanlig skjerm..rett og slett fordi de ikke hatt hatt widescreen skjerm så de vet ikke hva de går glipp av..Selvsagt så er det ikke alle spill som støtter virkelig widescreen..Har jeg problemer med et spill så bruker jeg widescreen forumet som du finner her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...