nikk0 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Er det noen som vet om det er mulig å ta av tastaturet for å rense det? Når jeg ser ned under høyre Ctrl og under venstre Alt, så er det noen små hakk. Kan de være til å få opp tastaturet? Eller går det rett og slett ikke ann på laptoper? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Vet ikke helt hvordan det er på Acer, men på min Toshiba måtte jeg fjerne en plate ovenfor tastaturet for å få tilgeng til skruer for å løsne det. Her er manualer til Acer; http://www.eserviceinfo.com/equipment_mfg/acer_43.html Lenke til kommentar
minsin Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du må ta og skru løs de tre skruene på baksiden. Da kan du fjerne dekselet som ligger nærmest skjermen, er litt tricky så må kanskje ta litt i, så skal du klare å komme til tastaturet. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du må ta og skru løs de tre skruene på baksiden. Da kan du fjerne dekselet som ligger nærmest skjermen, er litt tricky så må kanskje ta litt i, så skal du klare å komme til tastaturet. 7131671[/snapback] Hallo!! Nå har Acer flere chassie.... På min 5610 så stemmer ikke din beskrivelse i det hele tatt. der fjerner man øverste list mot skjemen og da er tastaturet skrudd fast med to skruer i overkan samt den har fester på sidene... Poenget her er at dette blir helt håpløst så lenge ikke trådstarter en gang har skrevet vilken Acer maskin han egentlig har Kunklusjon= Mange forskjellige muligheter og ta av et Acer tastatur grunnet manglende opplysninger fra trådstarter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå