FpsStu Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Databutikken har fått inn POV 4200 XP turbo som har hastigheter som er helt abnormale... Er dette kortet ferdigklokka eller er det nye ram? Hva skjer? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Det er vel et "fabrikkoverklokket" Ti4200 XP kort. Noe vits i det egentlig?? Lenke til kommentar
^Desloch Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Nå som dere er inne på ti4200 XP. Jeg kan kjøre mitt 4200xp kort på 315/750 ute problemer. 750, rart med det :razz: Hva er "galt"? Lenke til kommentar
jonathan Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 er skikkelig skuffa over mitt... systemet er helt stabilt når kortet ikke er overklokka (kjørte 3dmark i litt over 8timer uten å henge seg) men når jeg overklokker crasher 3dmark til desktop etter et par timer.. samme skjer i Iron storm spillet og i q3 ut2k3 og rallisport challange, "henger" maskinen seg i 5-20 sekunder for å så komme tilbake... dette skjer med 300/650.. hvilket program bruker dere til å overklokke? har prøvd rivatuner og coolbits.. kjører 40.72 driverne. Noen som har noen løsning på mitt prob? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå