Gå til innhold

Headset & høytalere problem

Anbefalte innlegg

Hei

I dag må jeg koble om kablene mellom headset og høytalere hver gang jeg skal bytte fra headset til høytalere (dvs. ønsker lyd fra høytalere isdtedenfor fra headset). Finnes det en "dings" som jeg kan koble headsettet mitt inn i som har en bryter el. som jeg kan switche om istedenfor å måtte fysisk bytte kablene mine bak på PCen?

Jeg vet at bla. Microsoft gamevoice har denne funksjonaliteten i dag, men den selges ikke lenger, og jeg vil heller ikke bytte ut det headsettet jeg har i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
,23/10-2006 : 08:57]Hei

I dag må jeg koble om kablene mellom headset og høytalere hver gang jeg skal bytte fra headset til høytalere (dvs. ønsker lyd fra høytalere isdtedenfor fra headset). Finnes det en "dings" som jeg kan koble headsettet mitt inn i som har en bryter el. som jeg kan switche om istedenfor å måtte fysisk bytte kablene mine bak på PCen?

Jeg vet at bla. Microsoft gamevoice har denne funksjonaliteten i dag, men den selges ikke lenger, og jeg vil heller ikke bytte ut det headsettet jeg har i dag.

7130883[/snapback]

Mener du noe slikt som dette

Biltema har en audioswitch beregnet for dette. Noen nettbutikker har slike, Elkjøp også. Jeg mener å huske at bliltema er vesentlig billigere.

Endret av ArtDeco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...