Xantix Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nå er jeg rimelig frustrert. Jeg leker meg med css men forandringer et sted gjør at det ser bra ut i f.eks ff (firefox) mens det ikke ser bra ut eller ikke får noen effekt i i.e. Driver f.eks å lager en tabell men enten så får jeg ramme rundt tabellen mens celleveggene blir usynlige, eller jeg får fram celleveggene i ff men ikke i.e. og nå har jeg fått det til å se ut slik jeg ønsker i i.e. men da synes ingen av rammene i ff, se kode: <title>Tabell test</title> <style type="text/css"> .tabell {border-collapse:collapse} .tabcell {border-style:solid; border:black; border:thin} </style> </head> <body> <table class="tabell"> <tr> <td class="tabcell">Anna andersen</td> <td class="tabcell">Arne bendersen</td> <td class="tabcell">Andre Carlsen</td> <td class="tabcell">Astrid Davidsen</td> </tr> <tr> <td class="tabcell"> </td> <td class="tabcell"> </td> <td class="tabcell"> </td> <td class="tabcell"> </td> </tr> </table> Det er snakk om ff 1.5 og i.e. 6 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det er ingen hemmelighet at IE ikke er så god til å følge standarder, så de fleste webdesignere må slite en del hvis koden skal se likt ut i de forskjellige leserne Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Det er det som er rosinen i pølsa :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå