Caddy Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Da tror jeg tiden har kommet! Min "kjære" og trofaste HP Deskjet 720c skal ut. Grunn: Alt av systemresurser brukes når den skriver ut. PC`en kan rett og slett ikke brukes til noe annet enn surfing når jeg skriver ut. I tillegg går det utrolig tregt. Den skriver litt, stopper opp, skriver litt, stopper opp. (farge) Nå har jeg ikke hengt med de siste årene på skriverfronten, så da spør jeg dere: Hvilken, skriver skal jeg ha nå? Prøvde å overtale foreldrene mine om å kjøpe en HPLJ 2600N, men denne ble for stor og klumpete for dem. Budsjett: rundt 1000-1500. Må kunne skrive farge, gjerne på mindre enn 2 minutter/side....... Nettverk er et pluss men ikke nødvendig. Holdbarhet? Alt følger med i pakken. (en kamerat kjøpte en skriver som det ikke fulgte med skriverhode...) Er det no vits med fotoskriver? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg ville gått for en Canon Pixma IP5200R Den har til og med trådløs tilkobling Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Ok? Hvorfor ville du gått for denne? Trådløs tilkobling var ikke et must.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ok? Hvorfor ville du gått for denne? Trådløs tilkobling var ikke et must.. 7131585[/snapback] Den ser greit ut, skriver raskt nok for meg i hvert fall, veldig fine utskrifter, og ikke minst det at den har nettverk Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Enig med Lomz på ihvertfall valg av Canon IP-serien. Sinnsykt bra skrivere, lav driftskostand, seperat blekkpatronsystem, 1 piktoliter, 2 arkinnmatere, skrive direkte på CDer og rask som fyy... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Bestillte en SÅNN jeg, for fine prisen av 1095,- inkl. frakt. En ukes leveringstid men... Det går seg til.. Endret 23. oktober 2006 av Caddy Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Bestillte en SÅNN jeg, for fine prisen av 1095,- inkl. frakt. En ukes leveringstid men... Det går seg til.. 7131691[/snapback] Det er bra, er visst nye modellen det der, kan det se ut til Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 En ting til... En kamerat av meg fikk en cannonskriver uten skriverhode... ? Dette er noe som skal følge med vel.... ? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 En ting til... En kamerat av meg fikk en cannonskriver uten skriverhode... ? Dette er noe som skal følge med vel.... ? 7131725[/snapback] Forbruksvarer inkludert 1 x blekkbeholder ( pigmentert svart ) - Canon PGI-5BK 1 x blekkbeholder ( cyan ) - Canon CLI-8C 1 x blekkbeholder ( magenta ) - Canon CLI-8M 1 x blekkbeholder ( gul ) - Canon CLI-8Y 1 x blekkbeholder ( svart ) - Canon CLI-8BK Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) det er siste model , som er litt raskere en forige modell . Den er beskrevet i pcwold norge nr 12 på side 76. og snart hos idg.no/pcworld nå ligger testen på siden Endret 6. november 2006 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 (endret) I DENNE artikkelen står det at 5300 har LCD skjerm... Stemmer dette? Butikken jeg bestillte fra klarte seffers bestille en 4300 i stedet for 5300. (nei jeg har ikke fått den ennå, men ligger på et postkontor i nærheten) Hva er den store forskjellen på 4300 og 5300 utenom prisen? Liten forskjell ? I følge Canon har begge 2 stk arkmatere. En skuff og en sklie, som de så fint kaller det. Så da tror jeg at jeg går for 4300 i stedet for 5300. Orker ikke vente flere måneder på å få en vare nå.... Endret 6. november 2006 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå