MindTooth Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Lasta ned noen slike dev addons? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det er Nightly Tester Tools Lenke til kommentar
eXa Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Stavekontroll er fint. men den hopper stadig tilbake til nynorsk?(æsj) Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvordan kan jeg få faner tilbake slik det var i 1.5? Hater å måtte lukke de på selve fanen, derfor jeg bruker/BRUKTE firefox istedetfor Opera.. Lukking av faner liker seg best helt til høyre hos meg, uavhengig av hvilken som er åpen der og da Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Hvordan kan jeg få faner tilbake slik det var i 1.5? Hater å måtte lukke de på selve fanen, derfor jeg bruker/BRUKTE firefox istedetfor Opera.. Lukking av faner liker seg best helt til høyre hos meg, uavhengig av hvilken som er åpen der og da 7150474[/snapback] Om det er den eneste grunnen, så kan du godt lukke faner på "din" måte i opera også, det er bare sat på seve tabsen som default. AtW Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Disable Tab Scrolling in Firefox 2. Håper denne kan være til hjelp. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Om det er den eneste grunnen, så kan du godt lukke faner på "din" måte i opera også, det er bare sat på seve tabsen som default.AtW 7150505[/snapback] Jo, men Opera blir det omtrent alltid problemer med her, aner ikke hvorfor.. (f.eks nettbutikker får session timeout på handlelister osv). Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Disable Tab Scrolling in Firefox 2. Håper denne kan være til hjelp. 7150528[/snapback] Linken viser bare hvordan man kan få flere tabs på samme side uten scrolling i firefox virker det som.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Var ment som et generelt tips. Men kan denne være til hjelp? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Var ment som et generelt tips. Men kan denne være til hjelp? 7150661[/snapback] Takker så mye Denne i kombinasjon med "Tab mix plus" ble perfekt.. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Det er Nightly Tester Tools 7150066[/snapback] Takk Fikk fiksa det nå. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) - Kjører nå FireFox 2.0 helt smertefritt, sammen med iFox Smooth-theme. Edit: Jeg fjernet stavelsen. Ikke noe vits etter min mening. Endret 25. oktober 2006 av Onyx Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Noen som vet hvorfor søkeboksen har blitt så bred? Jeg likte den bedre slik den var i 1.5. Når jeg setter inn fleksibelt mellomrom er den fremdeles like bred. Her har jeg satt inn to faste mellomrom for å få litt mellomrom: Også fungerer ikke hurtigtastene i forumet lenger (Alt+P, Alt+Q, Alt+S osv). Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fantes det ikke en add-on som fikset det med kryssa på tabbene? Altså på 1.5 så hadde man et enkelt kryss til høyre. I FireFox 2.0 har man i stedet kryss på hver tab som dere sikkert har lagt merke til. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Fantes det ikke en add-on som fikset det med kryssa på tabbene? Altså på 1.5 så hadde man et enkelt kryss til høyre. I FireFox 2.0 har man i stedet kryss på hver tab som dere sikkert har lagt merke til. 7155312[/snapback] Skriv about:config i URL baren. Endre browser.tabs.closeButtons til "3" Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Skriv about:config i URL baren. Endre browser.tabs.closeButtons til "3" Jøss, det fikset hele saken jo! Setter man verdien til 4, så blir krysset helt borte. Endret 26. oktober 2006 av Onyx Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 - Kjører nå FireFox 2.0 helt smertefritt, sammen med iFox Smooth-theme. Edit: Jeg fjernet stavelsen. Ikke noe vits etter min mening. 7152281[/snapback] Hvordan får jeg skrudd av stavekontrollen? Den er veldig irriterende.. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) - Kjører nå FireFox 2.0 helt smertefritt, sammen med iFox Smooth-theme. Edit: Jeg fjernet stavelsen. Ikke noe vits etter min mening. Hvordan får jeg skrudd av stavekontrollen? Den er veldig irriterende.. Tools -> Options -> Advance -> General. Se etter punktet i midten der. Fjern av kryss for ''Check my spelling as I type''. Endret 26. oktober 2006 av Onyx Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 - Kjører nå FireFox 2.0 helt smertefritt, sammen med iFox Smooth-theme. Edit: Jeg fjernet stavelsen. Ikke noe vits etter min mening. Hvordan får jeg skrudd av stavekontrollen? Den er veldig irriterende.. Tools -> Options -> Advance -> General. Se etter punktet i midten der. Fjern av kryss for ''Check my spelling as I type''. 7156881[/snapback] Fant det akkurat når jeg så denne posten. Den var godt gjemt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ja, det er egentlig like greit å fjerne. Så lenge stavekontrollen ikke kommer med forslag til et nytt ord som er skrevet riktig, så ser jeg ingen grunn til å bruke det. Det kommer bare streker under de gale ordene, ikke noe mere enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå