Gå til innhold

Firefox 2.0 slippes tirsdag

Anbefalte innlegg

bare så forbannet synd at jeg må drive å skifte frem og tilbake mellom ordbøkene hele tiden (fant forresten både nynorsk og bokmål i en add-on, genialt).

nåja, kansje jeg bare har gått glipp av en meny eller noe ett sted...

7138808[/snapback]

Regner med at du har funnet ut at det bare er å høyreklikke når du er i skjemafeltet. Her kan du slå av og på stavekontroll, og velger du språk kan du skifte mellom ordbøkene dine. Menyen er kontekst sensitiv, så de virker bare i skjemafelt.

Dette er i realiteten akkurat som i OO og Office.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men i openoffice og annet så har en også en knapp som en kan trykke inn for enkelt å skru stavekontroll av og på.

og for den del så skriver jeg ofte både på engelske og norske forum, og det er direkte slitsomt å måtte bytte til og fra hele tiden.

og siden skriving tilsier at jeg har begge hendene på tastaturet så hadde det vært hyggelig med en hurtigtast eller noe ;) har forresten funnet ut at jeg kan høyreklikke ja, men den menyen er slitsomt diger :(

hmm, kansje det kommer en extension etter hvert som gjør at en kan sette hva ordbok en ønsker å bruke på en side eller noe ;)

Lenke til kommentar
Noen som vet om det går ann å åpne mail med 2.0 ?? :dontgetit: Finner ikke outlook der.

7140480[/snapback]

Mozilla Firefox er bare nettleseren. Dersom du vil skrive eposter så bør du gå for Mozilla Thunderbird som er epostleseren deres.

Outlook er M$ programvare og koster penger. Den selges kun i samlet pakke, med en haug andre programmer i Office-pakken. Hvis du er student eller lærer kan du få den for ned mot 1177 kr. Hvis ikke du er det, må du nok opp i minst 2394kr. Prisliste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Noen som opplever at Firefox 2.0 er veldig ustabil på deres maskiner, og kræsjer med jevne mellomrom? Eventuelt om det finnes konflikter mellom extensions og FF2.0?

7140770[/snapback]

Nope.. her er alt fint og stabilt.. :)

Lenke til kommentar
Noen som vet om det går ann å åpne mail med 2.0 ?? :dontgetit: Finner ikke outlook der.

7140480[/snapback]

Outlook er M$ programvare og koster penger. Den selges kun i samlet pakke med en haug andre programmer i Office-pakken. Hvis du er student eller lærer kan du få den for ned mot 1177 kr, hvis ikke må du nok opp i minst 2394kr. Prisliste.

7140683[/snapback]

Sterkt villedende ... skam deg!

Og du bør bruke FF stavekontroll som denne tråden er så sterkt opptatt av :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Kommer FF2 ut idag ?

Finner den ikke på mozilla sine sider jeg.

7141256[/snapback]

Akkurat det same lurer jeg på, står ikke et ord på mozillas sider! Skulle vel lanseres i dag, ikke i natt? Jeg vil ha Firefox 2.0! Æææ!

www.getfirefox.com

7141326[/snapback]

Du finner final utgaven her.

Edit: edit link

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...