McBitch Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 For en stund siden, kan faktisk være for opp mot 1 år siden, hørte jeg et intervju med noen av gorgoroth-medlemmene på P3 (mener jeg). Jeg klarer ikke å finne det igjen på P3 sine sider. Noen som er flinke og finner det? Er ikke sikkert det ligger der heller. Men hadde vært veldig takknemlig om noen fant det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja det kunne vert artig å høre ka de gutta hadde å si Lenke til kommentar
sixx Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Ja det kunne vert artig å høre ka de gutta hadde å si 7130399[/snapback] var det ikke noe slikt: reporter: hva mener dere om at så mange mener dere står bak kirkebrann?? gaahl: vi står aldri bak kirkebranner! vi står ved siden eller foran kirka...men aldri bak en kirkebrann.... hadde vært gøy å hørt intervjuet... Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Var ikke gaahl som sa det, tror det var Infensus. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Var ikke gaahl som sa det, tror det var Infensus. 7131086[/snapback] okey men genialt sagt uansett... Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Barnehage humor. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Barnehage humor. 7132674[/snapback] Oooh, se på Mr. Grown-up. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Barnehage humor. 7132674[/snapback] Barnehage-skrivefeil. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Tror faktisk gutta i Gorgoroth er blant de eneste som virkelig mener alt det de synger om. Enten er de utrolig gode til å holde imaget sitt, eller så tror de virkelig 100% på det de driver med. Står i hvertfall respekt i det å støtte opp om en ting du virkelig brenner for, uansett hvor negativt andre måtte mene det er. EDIT: Leif Endret 23. oktober 2006 av Arrosiach Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Tror faktisk gutta i Gorgoroth er blant de eneste som virkelig mener alt det de synger om. Enten er de utrolig gode til å holde imaget sitt, eller så tror de virkelig 100% på det de driver med. Står i hvertfall respekt i det å støtte opp om en ting du virkelig brenner for, uansett hvor negativt andre måtte mene det er. EDIT: Leif 7133119[/snapback] De er vel blant de få som setter budskapet foran musikken. Har lest mange intervjuer med folkene i Gorgoroth, og er mest overrasket over Gaahl. Kommer med utrolig mye fornuftig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Var vel også bassisten som forlot bandet for ei lita stund siden pga. han ikkje stod 100% for bandets meininger Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Joda, det var vel den offisielle forklaringen. Merkelig ettersom King hadde et intervju i Scream rett før han ble kicket/forlot bandet. I det intervjuet var det lite som tydet på at han ikke delte resten av bandets meninger. Lurer på om han gjorde noe galt, eller om det var etter eget ønske? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 Joda, det var vel den offisielle forklaringen. Merkelig ettersom King hadde et intervju i Scream rett før han ble kicket/forlot bandet. I det intervjuet var det lite som tydet på at han ikke delte resten av bandets meninger. Lurer på om han gjorde noe galt, eller om det var etter eget ønske? 7138279[/snapback] Om han gjorde noe galt var hvertfall resten av bandet lite takknemlige King laget jo hele det siste albummet omtrent aleine, fikk litt hjelp av frost. Men jeg syntes også det var rart. Rett etter han lager hele albummet aleine, så forlater han bandet. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ja, var det jeg og stusset litt over. Kan ikke akkurat se at det er mer framtid i å sparke låtskriver og en så viktig person i bandet, må ha vært noen grunnleggende interessekonflikter inne i bildet. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 For håpe Infernus of Gaahl fortsetter. Lager de noe nytt blir det spennende å høre, siden det er stort sett King som har stått bak hvertfall de 2 siste albummene. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Takk for opplysningen der Arrosiach, hadde ikkje fått med meg det der eg. Ja da kan vi jo spekulere i det eine og det andre forsåvidt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå