Gå til innhold

Finner ikke Gorgoroth-intervju på P3

McBitch

Anbefalte innlegg

For en stund siden, kan faktisk være for opp mot 1 år siden, hørte jeg et intervju med noen av gorgoroth-medlemmene på P3 (mener jeg). Jeg klarer ikke å finne det igjen på P3 sine sider. Noen som er flinke og finner det? Er ikke sikkert det ligger der heller. Men hadde vært veldig takknemlig om noen fant det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja det kunne vert artig å høre ka de gutta hadde å si :)

7130399[/snapback]

var det ikke noe slikt:

reporter: hva mener dere om at så mange mener dere står bak kirkebrann??

gaahl: vi står aldri bak kirkebranner! vi står ved siden eller foran kirka...men aldri bak en kirkebrann....

hadde vært gøy å hørt intervjuet...

Lenke til kommentar

Tror faktisk gutta i Gorgoroth er blant de eneste som virkelig mener alt det de synger om. Enten er de utrolig gode til å holde imaget sitt, eller så tror de virkelig 100% på det de driver med.

Står i hvertfall respekt i det å støtte opp om en ting du virkelig brenner for, uansett hvor negativt andre måtte mene det er.

EDIT: Leif

Endret av Arrosiach
Lenke til kommentar
Tror faktisk gutta i Gorgoroth er blant de eneste som virkelig mener alt det de synger om. Enten er de utrolig gode til å holde imaget sitt, eller så tror de virkelig 100% på det de driver med.

Står i hvertfall respekt i det å støtte opp om en ting du virkelig brenner for, uansett hvor negativt andre måtte mene det er.

EDIT: Leif

7133119[/snapback]

De er vel blant de få som setter budskapet foran musikken. Har lest mange intervjuer med folkene i Gorgoroth, og er mest overrasket over Gaahl. Kommer med utrolig mye fornuftig.

Lenke til kommentar

Joda, det var vel den offisielle forklaringen. Merkelig ettersom King hadde et intervju i Scream rett før han ble kicket/forlot bandet. I det intervjuet var det lite som tydet på at han ikke delte resten av bandets meninger. Lurer på om han gjorde noe galt, eller om det var etter eget ønske?

Lenke til kommentar
Joda, det var vel den offisielle forklaringen. Merkelig ettersom King hadde et intervju i Scream rett før han ble kicket/forlot bandet. I det intervjuet var det lite som tydet på at han ikke delte resten av bandets meninger. Lurer på om han gjorde noe galt, eller om det var etter eget ønske?

7138279[/snapback]

Om han gjorde noe galt var hvertfall resten av bandet lite takknemlige :p King laget jo hele det siste albummet omtrent aleine, fikk litt hjelp av frost. Men jeg syntes også det var rart. Rett etter han lager hele albummet aleine, så forlater han bandet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...