orjanbeats Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg har et image som jeg skal speile over på en dvd. Jeg har noen andre små filer liggende som jeg også vil ha med på samme dvd'en. Hvordan legger jeg til de ekstra filene på dvd'en, i tillegg til å speile ISO'et over? Jeg bruker Nero 6. Takk Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Da kan du bruke PowerISO, UltraISO.. Jeg selv foretrekker sistnevnte.. Lenke til kommentar
orjanbeats Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Ok, men er ikke dette noe jeg kan gjøre direkte i Nero uten å innstallere flere programmer? Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) Det kommer an på hvor lite du har installert fra før. Winrar kan pakke ut ISO-filer. Jeg tror ikke du kan få gjort det du vil i Nero. Endret 23. oktober 2006 av HeltNils Lenke til kommentar
Norwegian_patriot Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 (endret) er mulig å brenne multisession plate med nero! så kan du brenne med de andre filene til slutt.. bør fungere i teori, men har ikke prøvd det i praksis! Endret 23. oktober 2006 av Norwegian_patriot Lenke til kommentar
orjanbeats Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg kom på noe... Winrar kan jo åpne ISO filer. Og jeg har flere ganger lagt til nye filer i zip filer ved å bare dra de inn i winrar-vinduet når zip-filen er åpen. Går det da an at jeg på samme måten åpner ISO-et med winrar, drar inn de nye småfilene, også bare lukker winrar igjen og lar winrar lagre greiene i ISO-filen? Vil dette fungere, eller endrer det hele strukturen på ISO-filen? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg kom på noe... Winrar kan jo åpne ISO filer. Og jeg har flere ganger lagt til nye filer i zip filer ved å bare dra de inn i winrar-vinduet når zip-filen er åpen. Går det da an at jeg på samme måten åpner ISO-et med winrar, drar inn de nye småfilene, også bare lukker winrar igjen og lar winrar lagre greiene i ISO-filen? Vil dette fungere, eller endrer det hele strukturen på ISO-filen? 7165567[/snapback] Nope,winrar vil bare legge til filer i rar/zip arkiv. Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er jo bare å bruke "make udf dvd" eller "make udf/iso dvd" det. Der kan du jo legge til så mye filer du orker. Hvis du skal ha de andre småfilene inne i isoimaget må du bruke et av de programmene de andre beskriver. Jeg brukte vel magiciso eller poweriso sist jeg gjorde noe sånt. Lenke til kommentar
orjanbeats Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Takk. Er det noen gratisprogrammer som funker til dette? A la UltraIso eller MagicIso... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå