Ustedalen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Paa fredag var en stor dag. Hele dagen gikk vi i verdens nest stoerste kjopesenter, Mall of America i Minneapolis. Vi var alle ganske saa slitene naar vi kom hjem, og naar vi i tillegg gikk paa en kino senere paa dagen, ble det litt for sent for noen. Mens jeg sitter aa leker meg med kameraet, merker jeg plutselig at vertssosteren min har sovnet paa sovaen. Jeg benyttet meg av dette til aa ta noen bilder, og resultatet ble slik. Er ganske fornoyd! Bildet har gaatt igjennom photoshop for aa fjerne litt farger og lage en litt "drommeeffekt". Kritikk? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Har egentlig ikke peiling, men hvis meningen er å lage en drømmeeffekt, ville jeg nok myknet det opp en smule. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Hmm, tror jeg ikke forklarte meg skikkelig. Altsaa, meningen med bildet er ikke aa faa deg til aa foele at du sover og drommer om henne, men for aa vise at hun sover. I tillegg myknet jeg bildet opp, men jeg kan ikke mykne det mer uten at det blir alt for uklart. Lenke til kommentar
brainware Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kult bilde. Jeg synes kanskje det hadde vært bedre i lengde format enn høyde. For å gi inntrykk av drømmeland, kunne det være mulig å bruke noen varierende ringer ytterst, som bølger i vann ? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg synes kanskje det hadde vært bedre i lengde format enn høyde. 7130434[/snapback] Enig. Når motivet er tydelig strukket ut i lengderetningen, og du har valgt høydeformat på bildet, så skaper dette en spenning som ødelegger roen i bildet, spesielt når det du ønsker er nettopp å understreke at barnet har inntatt horisontalen. Ellers bra bilde, men jeg vil anbefale at du beskjærer det litt for å dempe den spenningen. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg likte bildet godt og syns softingen fungerer, men ville som de andre har sagt, beskjært det annerledes. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jeg likte bildet, rolig og harmonisk. ..men tittelen...fikk litt creepy assosiasjoner,( ser for meg T-bag som tar livet av noen ) Lenke til kommentar
Slettet konto Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Jeg likte dette bildet, og jeg ville ikke gjort det om til breddeformat. Det jeg derimot ville gjort var å gitt litt mer luft i overkant, sånn at skulderen traff venstre kant i stedet for toppen. Dette virket litt merksnodig, ellers var bildet absolutt bra. Endret 26. oktober 2006 av Cirrrus Lenke til kommentar
riktig Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Spesiell komposisjon, enig i at høydeformat ikke akkurat formidler ro. På en annen side liker jeg uttrykket. Fine og duse farger som passer fint inn i stemningen. Kunne tenke meg llitt mer skarphet her og der, i tillegg til blurringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå