karpov Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 hei, jeg har akkurat fått opp mine nye nettsider for mitt musikkprosjekt: röst. det jeg lurer på er om noen kunne tatt seg en tur innom, se litt rundt og komme med noen tilbakemeldinger. adressen er tyst.no setter stor pris på om noen tar seg tid til dette! mvh Dam Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dette må jeg si var et vakkert arbeid, designet er selvlaget? Lenke til kommentar
xHT Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Dette var jo riktig flott! Eneste jeg la merke til er at den delen av bakgrunnen som ligger inni selve "tekstboksen" følger etter når man scroller, og hopper tilbake på plass når man slipper. Men er mulig det bare er Firefox. Lenke til kommentar
karpov Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 takker for tilbakemeldinger! jeg bruker safari og har ikke samme problem, men veldig fint at du sier ifra! skal høre om det kan fikses på. Lomz: designet er gjort av ola erik blæsterdalen og fredrik brække Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Kjempefint design. Det eneste som slo meg var den dårlige bruken av stor bokstav, som fremkom sjelden eller aldri. Dette er flisespikk, men jeg syns det ser mer oversiktlig ut med stor forbokstav. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Pent design Mener å huske at det var en som snakket om dette röst på bf.no forumet, men mulig jeg husker feil. Kjempefint design. Det eneste som slo meg var den dårlige bruken av stor bokstav, som fremkom sjelden eller aldri. Dette er flisespikk, men jeg syns det ser mer oversiktlig ut med stor forbokstav. 7142264[/snapback] Greit nok å begynne å bruke store bokstaver i postene, men synes det liksom holdt litt stilen med små bokstaver der. Hvertfall ikke bruk store bokstaver i menyen(!) Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Merkjer litt tendenser til divitis. Litt mange div-taggar. Men det såg ganske flott ut, og fungerte bra. Om enn, kjente firefox lagga litt; men så er jo Firefox treig då. Opera hadde nok gjort ein betre jobb. :-) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Skal vel egentlig høre hjemme her; https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=76 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå