trygveaa Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Trykk Ctrl+F12 -> Advanced og ta bort haken ved "Show close button on each tab". Da får du tre knapper øverst i høyre hjørne som er akkurat som knappene på vanlige programmer. Trykk på den midterste knappen og du kan flytte og endre størrelsen akkurat som du vil på tabben som er i fokus. Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Trykk Ctrl+F12 -> Advanced og ta bort haken ved "Show close button on each tab". Da får du tre knapper øverst i høyre hjørne som er akkurat som knappene på vanlige programmer. Trykk på den midterste knappen og du kan flytte og endre størrelsen akkurat som du vil på tabben som er i fokus. 9376420[/snapback] skulle vært mulig å velge always on top for faner.. Lenke til kommentar
firkantsopp Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg har nylig blitt Opera-bruker, og lurer på hvordan man får favoritsidene sine i en egen meny, slik det er vanlig å ha på venstre side i IE. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Trykk F4 og gå til bokmerker. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Opera 64-bit kommer snart! We're releasing 64-bit builds for the first time, so Opera will work on 64-bit FreeBSD and Linux systems without work-arounds. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Når jeg trykket på linker og sånnt i msn og lignende før så åpnet det seg jo i opera, men etter at jeg formaterte så finner jeg ikke igjen den innstillingen Noen som vet hvor den er? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Når jeg trykket på linker og sånnt i msn og lignende før så åpnet det seg jo i opera, men etter at jeg formaterte så finner jeg ikke igjen den innstillingen Noen som vet hvor den er? 9403327[/snapback] Den lurer jeg og på! Irriterer meg grønn over at IE åpner alle linkene Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Sett Opera til å være standard nettleser. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har gjort det, men det hjelper ikke stort. Må jeg sette den som standard nettleser i Windows Live Messenger? Lenke til kommentar
Mar1us Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har hatt det problemet siden jeg installerte live msg. Har også enkelte ganger store problemer med å logge inn på hotmail, og må alltid gjøre det to ganger i Opera. å bruke ctrl+enter for passord har aldri virket hos meg Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Er det mulig å fjerne, eller aller helst flytte linkbeskrivelsen bort fra musepekeren? Litt klønete forklart kanskje, men når man holder musa over en link viser den hele adressen til linken (gul boks). Denne er ofte i veien for bildet (dersom bildet også er en link) og andre elementer på nettsiden. Vil helst ikke fjerne den, da den er grei å ha til tider. Det ideelle hadde vært om den kunne komme nederst i venstre hjørne eller noe i den duren. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Det at den viser adressen i gul boks kan du få bort ved å aktivere statuslinjen, og da vises adressen der som vanligvis er nederst i vinduet. Da vises fortsatt titelen til bildet eller linken (hvis det er noen) i gul boks. Vet ikke om du kan få denne et annet sted, men for å deaktivere den helt trykk Ctrl+F12 -> Advanced -> Browsing -> Ta bort haken ved "Show tooltips". Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har hatt det problemet siden jeg installerte live msg. Har også enkelte ganger store problemer med å logge inn på hotmail, og må alltid gjøre det to ganger i Opera. å bruke ctrl+enter for passord har aldri virket hos meg 9404754[/snapback] Hotmail virker ikke i Opera hos meg. Når jeg trykker på logg inn så står det bare at passordet er feil, selv om jeg vet at passordet er 100 % riktig Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hotmail støtter ikke POP3/IMAP uansett. Grunnen er at det er reklamefinansiert, og du får ingen reklame gjennom POP3/IMAP. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er det noen måte jeg kan få Opera til å vise e-post i en annen font når det ikke er html-e-post? Synes denne er ganske stygg. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Er det noen måte jeg kan få Opera til å vise e-post i en annen font når det ikke er html-e-post? Synes denne er ganske stygg.9409130[/snapback] Se her. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har nylig blitt Opera-bruker, og lurer på hvordan man får favoritsidene sine i en egen meny, slik det er vanlig å ha på venstre side i IE. 9399336[/snapback] Ser du en kant i venstre side? Klikk på den, og det kommer en uttrekksflik. Velg "Bokmerker". Neste gang du klikker den ut, husker den at det er bokmerker du vil se. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvorfor sletter ikke Opera e-post fra serveren når jeg sletter den fra Opera? Det er jo tross alt en IMAP-konto jeg bruker. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Er det mulig å vise .swf filer direkte i Opera? Fruktkake: Har du sletta de fra søppelkassen? Endret 3. september 2007 av trygveaa Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja, jeg har slettet de fra innboks og søppelkassen. Men den ligger fremdeles i innboks som ulest når jeg går på webmailen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg