Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Trykk Ctrl+F12 -> Advanced og ta bort haken ved "Show close button on each tab". Da får du tre knapper øverst i høyre hjørne som er akkurat som knappene på vanlige programmer. Trykk på den midterste knappen og du kan flytte og endre størrelsen akkurat som du vil på tabben som er i fokus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trykk Ctrl+F12 -> Advanced og ta bort haken ved "Show close button on each tab". Da får du tre knapper øverst i høyre hjørne som er akkurat som knappene på vanlige programmer. Trykk på den midterste knappen og du kan flytte og endre størrelsen akkurat som du vil på tabben som er i fokus.

9376420[/snapback]

skulle vært mulig å velge always on top for faner..

Lenke til kommentar
Når jeg trykket på linker og sånnt i msn og lignende før så åpnet det seg jo i opera, men etter at jeg formaterte så finner jeg ikke igjen den innstillingen :(

Noen som vet hvor den er?

9403327[/snapback]

Den lurer jeg og på! Irriterer meg grønn over at IE åpner alle linkene :hrm:

Lenke til kommentar

Er det mulig å fjerne, eller aller helst flytte linkbeskrivelsen bort fra musepekeren? Litt klønete forklart kanskje, men når man holder musa over en link viser den hele adressen til linken (gul boks). Denne er ofte i veien for bildet (dersom bildet også er en link) og andre elementer på nettsiden. Vil helst ikke fjerne den, da den er grei å ha til tider. Det ideelle hadde vært om den kunne komme nederst i venstre hjørne eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

Det at den viser adressen i gul boks kan du få bort ved å aktivere statuslinjen, og da vises adressen der som vanligvis er nederst i vinduet. Da vises fortsatt titelen til bildet eller linken (hvis det er noen) i gul boks. Vet ikke om du kan få denne et annet sted, men for å deaktivere den helt trykk Ctrl+F12 -> Advanced -> Browsing -> Ta bort haken ved "Show tooltips".

Lenke til kommentar
Jeg har hatt det problemet siden jeg installerte live msg. Har også enkelte ganger store problemer med å logge inn på hotmail, og må alltid gjøre det to ganger i Opera. å bruke ctrl+enter for passord har aldri virket hos meg :(

9404754[/snapback]

Hotmail virker ikke i Opera hos meg. Når jeg trykker på logg inn så står det bare at passordet er feil, selv om jeg vet at passordet er 100 % riktig :roll:

Lenke til kommentar
Jeg har nylig blitt Opera-bruker, og lurer på hvordan man får favoritsidene sine i en egen meny, slik det er vanlig å ha på venstre side i IE.

9399336[/snapback]

Ser du en kant i venstre side? Klikk på den, og det kommer en uttrekksflik. Velg "Bokmerker". Neste gang du klikker den ut, husker den at det er bokmerker du vil se.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...