Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvilken ramme du snakker om. Hvis du vil ha fullskjerm, kan du trykke F11.

7767752[/snapback]

Den forsvant ved fullskjerm, men jeg vil ikke ha fullskjerm. :p

hehe, jeg klarte heller ikke å forstå dette.. Eller: mener du den tynne streken til venstre som er der når "hotbar'en" ikke er aktiv (F4)?

Høyreklikk på f.eks fane-linjen og velg tilpass. Under "paneler" kan du deaktivere "vis panelbryter".

7767880[/snapback]

Nope, har haket av den, men er fremdeles en liten strek der (og rundt resten av browseren).

firefox6bd.th.png

Firefox - ingen ramme (Se bildet i Firefox eller noe annet enn Opera, ellers så legger den jo til den lille rammen.

EDIT: Hvis ikke jeg er den eneste med den rammen da)

opera2an.th.png

Opera - liten ramme

Er jo ikke verdens undergang akkurat. Bare lurte på om det hadde vært mulig å få den bort.

Endret av AnR
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg lurer på..jeg oppgraderte nylig Opera'en min (kjører v9.20 nå), men det ser ut til at en funksjon har forsvunnet i prosessen?

Tidligere når jeg lastet ned filer, kunne jeg høyreklikke på den ferdige nedlastede fila i "overføringer"-vinduet og velge "åpne mappe". Praktisk. Nå er ikke "åpne mappe" et alternativ i høyreklikk-menyen lenger! Er det noe jeg har tuklet med, eller har utviklerne faktisk fjernet det..?

Endret av JLa
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vet ikke om jeg gjør riktig i å spørre i denne tråden, men gjør det likevel. Er det et script som gjør at alle adresser som starter på http:// og www. automatisk blir klikkbare? 8554448[/snapback]
Det ligg eit User Javascript her som du kan prøve. Alternativet er å dobbeltklikke på slutten av adressa, slik at den vert merka og høgreklikkmenyen kjem opp, og so klikke på Gå til adresse.

Redigert: La til snapback,

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar

Har et problem jeg virkelig irreterer meg over og det er at jeg ikke får nettbanken til fokus.no til å fungere på opera. Feilmeldingen er at jeg ikke har flash spilleren, men joda den er av nyeste sort og siden fynker på firefox men selfølgelig ikke opera.. Noen som har erfart det samme?

Lenke til kommentar

hæ, bruker nettbanken flash til å logge inn?

nuja: du kan teste om du har siste versjon av flash installert her: http://www.adobe.com/products/flash/about/

jeg tok en titt på login-siden, og det virker som det er et java-applet som kjører. Mao må java også fungere på Opera. Du kan finne ut om hvilken versjon du har av java her: http://java.com/en/download/installed.jsp

(ps: selv har jeg problemer med å få javas plugin til Opera å virke i windows Vista. I XP derimot har jeg ingen problemer.. snodig opplegg)

edit:

@ JLa: ser ut som de har fjernet den menyen ja.. merkelig!

Endret av qualbeen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg vet det er gammel tråd, men jeg må spørre. Siterer meg selv fra en annen Opera-tråd der jeg ikke fikk svar:

Hvis jeg spiller av et filmklipp i Opera blir filmen så mørk! Hvis jeg spiller av i IE, blir filmen mye lysere... Hvordan kan jeg justere lysstyrken på Windows Media Player-filmer i Opera? Ble ganske dårlig formulert spørsmål, skulle ønske jeg kunne legge til bilder men det gikk visst ikke...(stillbilde av WMP-film = sort)
Lenke til kommentar

dette er noe man må spørre Microsoft om, da det er de som står bak plug-in som gjør videoavspilling mulig. Opera bruker forøvrig samme plug-in som Firefox. Har desverre ikke noen konkret løsning på problemet (var heller ikke klar over at det eksisterte).

En tungvindt og dårlig løsning er jo å øke lysstyrken på skjermen mens man viser film..?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...