Sn3ipen Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Er det noen som vet noen hurtig måte å deaktivere "User Java Script" bare på en side?? Jeg er litt plaget med en side pga UJS og vil derfor deaktivere dette på den enkelte siden. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 du får ikke gjort det via "site preferences"? høyreklikk på siden så skal det stå omtrent helt nederst å høyreklikkmenyen. jeg så det stod noe om user-js der inne, du kan kanskje prøve å skrive opp den aktuelle med et utropstegn foran? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ny weekly ble lagt ut i går. Alltid spennede å prøve disse synes jeg. Fortsatt alpha, så litt sunt bondevett er sikkert greit. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Laster ned denne nå jeg Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg har et lite problem... Jeg har nyeste Kestrel (Build 9542) og et lite problem med mailen. Tilsynelatende, selv om jeg har pa Leave Messages On Server, og Opera har vel sagt at slett meldinger fra serveren-funksjonen er avslatt i Alphaen, sa har meldingene mine blitt slettet fra serveren. Iogforseg er ikke det et stor problem. Men jeg har fatt en viktig mail fra russedress.no, som jeg har klart a lese tittelen pa: Ordrebekreftelse Den er litt viktig kanskje. Men sa nar/hvis jeg prover a ga inn pa den, klikker Opera. Og det er jo litt dumt. Mest sannsynlig fordi russedress.no har vedlagt en .pdf fil. Er det da evnt PDF-leseren pa PC-en, eller er det bare Opera som ikke takler .pdf vedlegg, eller er det en feil i eposten (fra russedress.no sin side)? Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Min Opera har fusket lenge nå. Den funker forsåvidt greit nok, men enkelte sider vises helt merkelig, som for eksempel VG. Bildene overlapper hverandre: Hva kan dette ha seg tro...? Noen tips om hva jeg kan gjøre? Endret 27. september 2007 av Glassmesteren Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 bruker du kestrel? i så fall vær klar over at dette er en alfa, og den ER USTABIL. hvis ikke, hvilken ppt bruker du på skriftstørrelsen? den normale mener jeg skal være på 96ppt. det er de eneste to tingene jeg kan komme på i farta i allefall.. Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 bruker du kestrel?i så fall vær klar over at dette er en alfa, og den ER USTABIL. hvis ikke, hvilken ppt bruker du på skriftstørrelsen? den normale mener jeg skal være på 96ppt. det er de eneste to tingene jeg kan komme på i farta i allefall.. 9591283[/snapback] Kestrel, hva er det? Nope, jeg bruker nok ikke det, jeg. Har ikke undersøkt så nøye ang. skriftstørrelsen, jeg veit bare at den står på minimum 9 piksler, men kan ikke huske å ha lest noe om 96ppt noen plass. Hvor er det jeg går inn for å stille på det? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 kestrel er den nyeste operaen (9.5) du kan skrive "opera:about" i adressefeltet for å få opp en side der det står hvilken versjon du har installert. skriftstørrelsen, finner du hvis du går inn på egenskaper for skjerm, og så instillinger, og så avansert, og så tilslutt på generelt. det heter muligens ppi på engelse versjoner av xp. Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) kestrel er den nyeste operaen (9.5)du kan skrive "opera:about" i adressefeltet for å få opp en side der det står hvilken versjon du har installert. skriftstørrelsen, finner du hvis du går inn på egenskaper for skjerm, og så instillinger, og så avansert, og så tilslutt på generelt. det heter muligens ppi på engelse versjoner av xp. 9591445[/snapback] Den sto på 96 ppt. Takk for hjelpa uansett. Har du eller noen andre noen andre forslag om hva jeg kan gjøre? Sånn ser VG ut i operaen min, for dere som ikke gidder å scrolle oppover til den første posten min. Bildene overlapper hverandre.... o.O Endret 28. september 2007 av Glassmesteren Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Virker hos meg. Tilogmed med Kestrel. :o Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Wææh, det har fucket seg opp ytterligere nå: Skikkelig smalt nå.... O.o Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Prøv CTRL+F11 Lenke til kommentar
Gordon Growth Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Prøv CTRL+F11 9592647[/snapback] Ånei, var det så lett?? Nå er den i gammelt slag igjen! Tusen takk! Endret 28. september 2007 av Glassmesteren Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 jeg har fatt en viktig mail fra russedress.no, som jeg har klart a lese tittelen pa: OrdrebekreftelseDen er litt viktig kanskje. Men sa nar/hvis jeg prover a ga inn pa den, klikker Opera. Og det er jo litt dumt. Mest sannsynlig fordi russedress.no har vedlagt en .pdf fil. 9589552[/snapback] Klarer du å videresende mailen på et vis? høyreklikke ellerno? i så fall er du jo reddet.. Selv har jeg ennå ikke tatt i bruk mailklienten (heter den fortsatt M2?) i Kestrel, da den er fortsatt er for ustabil.. Om du kontakter mailleverandøren kan du sikkert be om backup, slik at mailene kommer tilbake igjen. (Gjelder neppe gratisleverandører) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Det gikk ! Og selvfolgelig var det sa enkelt som det You are a saving angel (a) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Er det mulig a fa Opera til bare a vise at det er apent ved at den ligger "helt-til-hoyre" i startmenyen istedenfor en "tab" pa startmenyen. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Er det mulig a fa Opera til bare a vise at det er apent ved at den ligger "helt-til-hoyre" i startmenyen istedenfor en "tab" pa startmenyen. 9600129[/snapback] ctrl+h Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Men altsa at vinduet fremdeles er maksimert... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Trådtstarter har desverre valgt å redigere vekk sin førstepost i denne tråden. Det er synd for alle de som ønsker å diskutere dette emnet, og i tillegg i strid med retningslinjenes punkt 16. Årsaken ser jeg ingen grunn til å spekulere om her. Vi stenger tråden inntil førsteposten eventuelt lar seg gjenopprette slik at diskusjonen kan fortsette igjen. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg