hernil Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 jeg bruker VideoDownloader. funker i hvert fall på youtube (skal funke andre steder og), men kan være litt ustabilt til tider. du får videoene i flv format og må enten konvertere eller ha et program som kan spille dem av som f.eks. VCL. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 (endret) du går inn i firefox mappa (både components og .jar fila i chrome) og sletter alt som har med nynorsk ordboken å gjøre (nn-NO)husk å ikke slett nb-NO det er bokmål. det gjorde underverker for meg. var så irriterende å se den Norwegian nynorsk hele tiden når jeg bytta ordbok. 8375418[/snapback] vil bare legge til for de som har oppdatert den norske ordbok add-onen at nynorsken kommer tilbake (blir sur når sånt skjer ) denne gangen holdt det ikke å slette det i firefox mappa, (gjorde det ikke noe bedre...) men jeg måte gjøre det i profilen. gå til: documents and settings > %brukernavn% > programdata > mozilla > firefox > profiles > profilen din (hvis du ikke har lagd noen ekstra er det etelleannet.default > extensions > [email protected] > dictionaries her kan du slette alt som har med nynorsken å gjøre (eller bokmålen for den saks skyld). Endret 20. april 2007 av hernil Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei, hvordan kan jeg få til sånn at man kan ha lagra to hjemmesider i Firefox? Sånn at når jeg åpner Firefox, så kommer det opp to faner liksom, så at det gikk ann i internet explorer, men er det noen som vet det? Takker for svar Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du kan legge flere nettsider som startside, bare skille de med | i innstillingene. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 jeg bruker å åpne de samme fanene jeg hadde sist jeg startet firefox, det er kanskje fordi jeg er gammel opera-traver. apropo: noen som vet om en addon som gir fast-forward funksjonen som opera har? (gjør at du kan trykke forward istedetfor next i tegneserier, og bla til neste bilde i en mappe med masse bilder.) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) noen som veit hvordan jeg kan få google sin webhistorikk uten den stygge toolbaren? (vil ikke erstatte søkefeltet heller.) legger med et bilde som kanskje kan forklare litt. edit: fikk ikke lasta opp bildet. edit2: fant det ut bare høyreklikker på et sted f.eks. ved siden av hjelp og fjerner toolbaren. Endret 23. april 2007 av hernil Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 apropo: noen som vet om en addon som gir fast-forward funksjonen som opera har? 8450046[/snapback] Det finnes en plugin med det beskrivende navnet Rewind/Fastforward buttons. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Tips: Ny WMP-plugin for Firefox 2.x. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 apropo: noen som vet om en addon som gir fast-forward funksjonen som opera har? 8450046[/snapback] Det finnes en plugin med det beskrivende navnet Rewind/Fastforward buttons. 8452496[/snapback] Å det er? Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 apropo: noen som vet om en addon som gir fast-forward funksjonen som opera har? 8450046[/snapback] Det finnes en plugin med det beskrivende navnet Rewind/Fastforward buttons. 8452496[/snapback] addons.mozilla.org er nede akkurat nå, men mener at det var dette den første jeg også fant, men den gjør ikke hva jeg beskrev i mitt innlegg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Er det noen addon som gir meg en slags "passord-oppbevarer" Slik som det er i Opera? (Da mener jeg sånn hvor man kan trykke CTRL + ENTER og få opp en dialogboks med de forskjellige passordene osv du har brukt på en side og bedt FF om og huske) Og hvordan får jeg FF til og huske hvilkne "tab'er" jeg hadda åpne når jeg lukket FF sist? (Slik at de jeg hadde oppe kommer opp når jeg åpner FF på ny? Har glemt det.) EDIT: HVordan få rjeg byttet språk til Norsk? Både FF generelt og Ordboken i FF2.0.. Endret 24. april 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Og hvordan får jeg FF til og huske hvilkne "tab'er" jeg hadda åpne når jeg lukket FF sist?(Slik at de jeg hadde oppe kommer opp når jeg åpner FF på ny? Har glemt det.) Dette er inkludert i Fx 2.0. Gå inn i innstillingane, under fana Main. Det er den øvste nedtrekksmenyen der. EDIT: HVordan få rjeg byttet språk til Norsk? Både FF generelt og Ordboken i FF2.0..I ordboka, høgreklikk i eit tekstfelt --> Språk --> Legg til ordbok (eller kva det står). Veit ikkje om det er mogeleg å endre språket i menyar osb, kanskje du må installere på ny. Men dette veit eg ikkje, so det kan vere det finst ein måte. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Er det noen addon som gir meg en slags "passord-oppbevarer" Slik som det er i Opera?(Da mener jeg sånn hvor man kan trykke CTRL + ENTER og få opp en dialogboks med de forskjellige passordene osv du har brukt på en side og bedt FF om og huske) 8458318[/snapback] Er ikke den innebygde bra nok? Opera sin er derimot ganske fin. Si ifra om du finner noen som er lik =) Og hvordan får jeg FF til og huske hvilkne "tab'er" jeg hadda åpne når jeg lukket FF sist?(Slik at de jeg hadde oppe kommer opp når jeg åpner FF på ny? Har glemt det.) 8458318[/snapback] Tools - Options - When Firefox starts - du skjønner tegninga da EDIT: HVordan få rjeg byttet språk til Norsk? Både FF generelt og Ordboken i FF2.0.. 8458318[/snapback] Høyreklikk i tekstboks, og velg Language. Velg bokmål/nynorsk, hvis du mangler er det link til install der Lenke til kommentar
Runar Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg tror du må installere Firefox på nytt for å få selve programmet på norsk, men innstillinger og slikt blir vel ikke slettet? Du bør ihvertfall ta backup av bokmerker og lignende. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 den gjør ikke hva jeg beskrev i mitt innlegg. 8457829[/snapback] Jovisst gjør den det. Jeg gikk nettopp inn på xkcd, og den gjør akkurat det du ber om. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Konge! Endelig er sida opp! =) takker! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Konge!Endelig er sida opp! =) Di-hi-hi-hi-higg! EDIT: Fått norsk ordliste Endret 24. april 2007 av Lakus Lenke til kommentar
hernil Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg tror du må installere Firefox på nytt for å få selve programmet på norsk, men innstillinger og slikt blir vel ikke slettet? Du bør ihvertfall ta backup av bokmerker og lignende. 8458718[/snapback] det geniale med firefox er at når noe klikker kan du som regel bare installere en ny firefox over den gamle. da skal alle innstillingene være intakte, men du har en helt ny firefox. pleier å løse de fleste problemer. (hatt en del av dem med firefox portable) dog vet jeg ikke hva som skjer når du installerer et nytt språk over et annet, så backup er nok lurt uansett. du finner en extension som fikser backup her. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Spørsmål ang Mouse Gestures og FastForward plugin: I mouse gestures vil jeg bytte funksjonen: mgB_Forward til funksjonen FastForward fra plugin: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1934 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 (endret) Jeg har dette merkelige problemet i Firefox, det gjelder bare for denne siden men jeg har ikke peiling på hvordan man fjerner det (kom borti noen knapper ): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor . Hver gang jeg går inn på siden må jeg laste ned en file, veldig merkelig Endret 30. april 2007 av Dark Archon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå