Delvis Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 Det var en utvidelse om gjorde det på min. Noe som heter "Advanced SystemCare Surfing Protection". Slo av den, så ble det normalt igjen. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Det var en utvidelse om gjorde det på min. Noe som heter "Advanced SystemCare Surfing Protection". Slo av den, så ble det normalt igjen. jeg har ikke den utvidelsen Endret 29. juni 2015 av den andre elgen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Vet ikke om det var den, har den på nå og det ser greit ut. Er ikke samme icon på samme sted. Det er dette hvis det hjelper: http://www.iobit.com/en/index.php Endret 29. juni 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) Ble factisk litt raskere når jeg slo på den. Hadde noen download greier også som jeg fjernet. Kan ha vært de. Endret 29. juni 2015 av Delvis Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. juni 2015 Del Skrevet 29. juni 2015 (endret) for min det så er det ordlisten som ikke funger og at firefox sovnet på enkelte nettsider forsatt firefox.bmp Endret 29. juni 2015 av den andre elgen Lenke til kommentar
Kneipp Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 NRK TV uten flash.. er det noen som har fått det til? På https://tv.nrk.no/innstillingerså kan man velge html5 med HLS men det funker ikke. Lenke til kommentar
johome Skrevet 19. oktober 2015 Del Skrevet 19. oktober 2015 Firefox most trustworthy browser, according to 41% of internet users 2 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. november 2015 Del Skrevet 9. november 2015 Firefoxen ble litt rar her om dagen, på en måte så restarta den seg selv. problemet nå er at "bookmars toolbar" er der og alle bokmerkene er borte, men kan heller ikke legge inn nye. som om den er låst?? finer igjenn bokmerkene vei å gå via menubar, men det er jo litt bakvendt. noen andre som har opplev dette? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Noen som bruker Firefox privat nettsurfing? Fungerer greit, men hvordan privat er det egentlig? Det står at arbeidsgiver og ISP kan spore deg likevel. Så hvem er det som ikke kan spore deg? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Privat surfing medfører vel at man må huske log inn data hver gang man skal på en personlig side Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Privat surfing medfører vel at man må huske log inn data hver gang man skal på en personlig side Ja det er jo bare som extra bryderi å regne. Hvis det bare er at du ikke lagrer sider og sånt på din egen maskin, ser jeg ikke vitsen i det. 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Privat surfing betyr vel bare at ingenting logges eller caches. Det kan altså ikke spores tilbake fra en bruker på maskina du bruker. Kjæresten finner ikke ut hvilke xxx sider du har vært på. Men kommunikasjonen mellom nettleser og Internett er fortsatt mulig å avlytte og lagre. For eksempel kan en bedrift lagre all data som går inn og ut av deres linjer, med tilhørende interne IPer, hvis de vil (lovlig eller ei). ISP-er kan avlytte og lagre trafikken på samme måte. Vil du skjule trafikken for arbeidsgiver/ISP så kan du bruke TOR i tillegg. Det er vist ikke 100% vanntett, men gjør det i hvert fall vanskeligere å finne ut av. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. november 2015 Del Skrevet 13. november 2015 Privat surfing medfører vel at man må huske log inn data hver gang man skal på en personlig side Ja det er jo bare som extra bryderi å regne. Hvis det bare er at du ikke lagrer sider og sånt på din egen maskin, ser jeg ikke vitsen i det. jeg tok med innloggingen siden mange har lit problemer med å huske alle passordene . for andre går det nok greit Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Er det mange av dere som for tiden opplever at man må oppdatere nettsiden en ekstra gang før de kommer , ellers så får man server error meldingen første gang ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Er det mange av dere som for tiden opplever at man må oppdatere nettsiden en ekstra gang før de kommer , ellers så får man server error meldingen første gang ? Sånn har det vært lenge. Altså for å få helt siste oppdaterte side her på hardware forum, må jeg clikke en gang på reload. Det er ikke nok å bare åpne siden. Godt spørsmål forresten. Er der noen innstilling for øyeblikkelig oppdatering? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 15. november 2015 Del Skrevet 15. november 2015 Er det mange av dere som for tiden opplever at man må oppdatere nettsiden en ekstra gang før de kommer , ellers så får man server error meldingen første gang ? Sånn har det vært lenge. Altså for å få helt siste oppdaterte side her på hardware forum, må jeg clikke en gang på reload. Det er ikke nok å bare åpne siden. Godt spørsmål forresten. Er der noen innstilling for øyeblikkelig oppdatering? jeg opplever det på flere nettsider. pussig nok så har jeg ikke opplevd det på forumsidene eller de andre siden tilhørende tek,no som jeg har vert innom Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Firefoxen ble litt rar her om dagen, på en måte så restarta den seg selv. problemet nå er at "bookmars toolbar" er der og alle bokmerkene er borte, men kan heller ikke legge inn nye. som om den er låst?? finer igjenn bokmerkene vei å gå via menubar, men det er jo litt bakvendt. noen andre som har opplev dette? Rare greier, var ganske enkelt, "høyreklikk-customize-restore default" så var den tilbake Lenke til kommentar
Bone Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 Bump much? Akkurat byttet til Firefox (igjen) fra Chrome.. Hva bør jeg ha av stuff? Kan egentlig ingenting, men antar at det er masse snadder å legge inn!? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. mai 2016 Del Skrevet 24. mai 2016 (endret) Stort sett det jeg har. Har silverlight og VlC plug in også. Bokmerker ordner du på historikk(litt misvisende). Endret 24. mai 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Andre som har merket at google ikke kan klikkes inn tomt lenger?Må hvertfall fylle noe inn for å få den fram. Viser hvor sånn at man vet hvorjeg mener: Ble et lite tilbakeskritt, fordi man kunne bare klikke inn å skrive inn noe på inndata verktøyet.Nå må man lene seg fram å taste noe manuelt for å komme inn, eventuelt lime noe inn først.Hvis jeg ikke bare missing something da..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå