Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)

Gaston

Anbefalte innlegg

Men syns jo det er rart at noen fortrekker bruke taster, når man kan bruke bare et museklikk.

men det er vel bare en smaksak

Jeg brukte også museklikk tidligere.

Etter at jeg begynte å bruke tastatursnaveier , kuttet jeg det stort sett helt ut.

Jeg synes at det går mye raskere å bruke tastatursnarveier.

En annen ting med de pilene fram og tilbake, er at hvis man høyreclikket dem, så fikk man en liste over de besøkte sidene bakover eller framover, så man kunne bare gå ned og clikke på den man ønsket.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva kommer det av det nå finnes flere nettsider som ikke støttes av Firefox , mens de andre nettlaserene støttes ?

For kunne følge med på "fly med oss" prosjektet til tV2 så funger det ikke med firefox

TV2 opplyser også om det

det er litt merkelig da IE hadde problemer med dette for nopen år siden og man bl.a. ble anbefalt firefox

Lenke til kommentar

Har ikke vært borti det problemet. Kanskje pga den nye oppdateringen.

Du sier "flere" nettsteder som ikke støttes; er der noen andre verd å nevne foruten den spesifikke TV2 greia der?

Det er TV2 siden som er problemet nå .

jeg har hatt lit problemer med enkelte nettsider før.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hallo.

Etter at jeg oppdaterte til versjon 30, som jeg forøvrig angrer ekstremt på, siden jeg viste at den var lettere fucka så var jeg dum nok til å gjøre det.

Anyway, jeg kan IKKE åpne nye faner på noen som helst måte, ikke ctrl+t, ikke det + tegnet på siste fane og ikke med å trykke fil>ny fane på verktøy linja på toppen.

Starta den i safe mode igår og da fungerte ctrl+t, så en eller anna extension er det sikkert, men ser ikke noe sted jeg kan slå av de.

Det samme skjedde på laptopen jeg har, derfor jeg ikke ville oppdatere til versjon 30, men det skjedde nå.

Også plutselig så slutta youtube å ville gi meg mer enn 720p, det funger med over 720p i IE og da kan jeg også få opp til 2160p eller hva det er på enkelte filmer, men i firefox, nope, jeg har ikke installert noe nytt den siste måneden, plutselig for ett par dager siden så slutta youtube å funke optimalt.

Windows7 64bit.

Har noen noe tips?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvordan gjør man at firefox husker de fanene du hadde åpne sist gang? Når du skrur av Firefox så kommer den rett til der du var. Husker ikke hvordan jeg fikser dette :/

Verktøy/innstillinger/generelt: -"Når Firefox starter" - velg: "Vis vinduer og faner som sist var brukt"

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei, har et problem med Ff og kommentering av artikler på Tek-nettverket. Jeg er logget på hovedsiden (f.eks. amobil.no), men på artikkelsiden(e) står bare brukernavn (epost) og passord utfylt. Når jeg klikker logg inn her ,blir jeg ført til en side der det står "Beklager, du har ikke tilgang til dette". Opplever ikke dette i Chrome.

Hva gjør jeg?

Edit. Fant det ut selv. Tillot infokapsler fra diskusjon.no.

Endret av secondarykid
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Da bank id 2.0 ble tatt i bruk hos banken min fik jeg lit problemer med å fylle på busskortet mit.

( det funger som en nettbutikk ) og jeg måtte bruke en annen nettleser før kjøpet ble godkjent

dette gjaldt da forrige utgave av FF

så kom versjon 35 .

Her mener jeg ganske bestem at jeg fylte på bruskortet mit på nytt rett etter at FF var blir oppgradert til versjon 35

Det var uansett ikke noe problem denne gangen

inn-logingen i nettbanken har dog funger hele tiden

Det eneste jeg kunne klage på var da koden fra den gamle kodekalkulatoren ikke ble godkjent av banken og jeg måtte nullstille den

Den måtte uansett byttes til en ny kodebrikke da batteriet var begynt å bli svakt

De problemene tilegner jeg kodekalkulatorene og ikke bankid 2.0.

jeg bruker windows 7

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

jeg hadde en firefox som sovet fra tid til annet

så fant jeg et tips om at man kunne friske opp nettleseren

I nrealiteten blir nettlseren nulstilt selv om ikke alt forsvinner

i den forbindelsen mistet jeg ordlisten og den jeg fant , som også var sist opdater , ser ikke ut til være aktivert selv man bare kan velge å enten slette eller slå av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...