Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

merkelig , jeg finner bare 11.9 som den siste utgaven

Det var merkelig. Utgave 25 kom denne uken. Klikk under hjelp - om, og da skal du begynne å laste ned siste utgave. 11.9 kom vel for nesten 2 år siden? Mozilla begynte å gi ut fortløpende utgaver allerede etter v. 14 som var i fjor sommer om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Det var merkelig. Utgave 25 kom denne uken. Klikk under hjelp - om, og da skal du begynne å laste ned siste utgave. 11.9 kom vel for nesten 2 år siden? Mozilla begynte å gi ut fortløpende utgaver allerede etter v. 14 som var i fjor sommer om jeg ikke husker feil.

Det er blit en misforståelse her jeg tro du har misforstått for det var adobe flash player jeg snakker om ikke om firefox som blir oppdater automatisk

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Helt seriøst, hvorfor vil du slå av javascript?

Kapring av nettleser der det ikke går å lukke den på vanlig måte. Da åpnes alle tabs på nytt som følge av "crash restore".

Fikk problemer med en sånn Scam-greie i går. Sa at hele pcen var kryptert og at nettleseren også var det....

Men jeg fikk lukket den fordi restore funksjonen ikke slår inn hver gang.

Endret av Geir44
Lenke til kommentar

Hvis nettleseren har kræsjet og du får tilbud om å gjenopprette økten så kan du fjerne haken på problemfanen før du trykker gjenopprett. Forutsetter selvfølgelig at den registrerte det som et kræsj.

Ja, det var vel det jeg gjorde i går, når jeg tenker meg om. Første gangen lastet bare problemsiden seg inn da jeg startet FF på nytt. Det hjalp å vente litt.

Lenke til kommentar

Det er blit en misforståelse her jeg tro du har misforstått for det var adobe flash player jeg snakker om ikke om firefox som blir oppdater automatisk

Selvsagt skriver jeg v. 25 med referanse til firefox siden dette er firefox-tråden. Flash player 11.9 er den siste som du sier, men hadde ikke problemer med at den anstrengte prosessoren før etter å ha oppdatert til siste versjon av ff.

Så jeg spør igjen: Er det noen andre som har problemer med at Adobe Flash Player tar mye prosessorkraft etter å ha oppdatert til v. 25 av Firefox?

Lenke til kommentar

Nå opplevde jeg en liten forbedring hvor raskt siden kom ved å leste ned ( ikke oppgradere direkte ) og så installere direkte fra pcen

jeg testet flash player på NRK sine sider og det virker som man er avheng av å beveg musen for at ikke avslipingen skal stoppe opp

Er det ingen inst ilinger man kan justere ?

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Det kommer mye av hvilke sider man frekventerer, men er _mange_ sider som blir ubrukelig uten JS.

Hei, vil du lese denne blogposten? LOL VI VISER IKKE TEKST SOM HAR VÆRT VANLIG DE SISTE 20 ÅR. VI BRUKER NEMLIG JAVASCRIPT TIL Å HENTE TEKSTEN :DDDDDDDDDDDDDDDD

Fuck. You.

Ville aldri funnet på å anbefale noen å slå av JS på dagens web.

Jeg har whitelist.
Lenke til kommentar

Nå opplevde jeg en liten forbedring hvor raskt siden kom ved å leste ned ( ikke oppgradere direkte ) og så installere direkte fra pcen

jeg testet flash player på NRK sine sider og det virker som man er avheng av å beveg musen for at ikke avslipingen skal stoppe opp

Er det ingen inst ilinger man kan justere ?

Det kan være mye som forstyrrer videoavspilling og streaming. Er maskinen renset for "søppel"?

Du har ikke 100% CPU bruk eller noe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...