Delvis Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Det er en ting som er lit merkelig hvis ikke firefox blir oppdatert så kare den ikke å vise nettsiden korrekt. hvorfor skjer dette også med "gamle" nettsider ? Er de også oppdatert til nyere standart ? Har også lagt merke til noe sånt i det senere. En må oppdatere fanene manuelt for å oppdatert sånne flashgreier og sånt. Feks på Hegnar no. for å se siste på børsgrafen i midten der, må jeg klikke "oppdater fane". Måtte ikke det før. Endret 16. juli 2013 av Delvis Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Jeg har oppdatert firefox, har versjon 23.0 nå. Kikket på utvidelser jeg har lagt inn, og det er "en haug" med tilgjengelige oppdateringer. Men disse får jeg ikke oppdatert? Står ikke noe at de ikke fungerer med 23.0? Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Noen andre som har problemer med å komme inn på filehippo.com med firefox? Fungerte fint med Chrome og IE. Har ikke fungert normalt de 2 siste månedene. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Hvor mange av dere får til å spille av radiosendingen her Hos meg funger det over hode ikke , og jeg vet ikke helt hva som er galt Det er sikker noe som blokkere men jeg har ikke funnet ut hvordan jeg skal få til å 0-stille adblocker eller rensket opp i det det Endret 18. august 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hører ikke en lyd i Firefox jeg heller. I Chrome er det lyd. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det fungerte i IE om så etter noen aromatiske justeringer ( siden oppdaterte seg eller endret seg noen ganger før det virket ) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Prøvd å søke etter riktig tråd å poste i, men fant ikke, så prøver her. Noen som vet om oppdatert liste for å fjerne den FORBANNA irriterende reklamen på TV2 sine klipp (på tv2sporten osv) på nett med Adblock Plus på Firefox? Lenke til kommentar
johome Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Jeg merker ikke noe til den reklamen. Bruker Adblock plus , samt Flashblock. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg merker ikke noe til den reklamen. Bruker Adblock plus , samt Flashblock. Mybad, var tydeligvis bare midlertidig for en 3-4 måneders tid siden hvor også hovedvideoen ble blocket med Adblock Plus, nå funker det igjen. Takk for at du gjorde meg oppmerksom, har fjernet unntaket fra filteret nå Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jeg har akkurat installert xp pro på nytt på en gammel amd-pc. Den burde være helt ren som følge av dette. Jeg har og installert Firefox og lite annet. Jeg har lagt til Adobe flash player til Firefox. Jeg kan se videoer så den ser ut til å være korrekt installert. Men et litt (mye) irriterende moment er at HVER gang jeg åpner Firefox så åpner den med TO faner, den normale startsiden OG nedlastingssiden for Adobe flash player som ber meg om å installere flash player, akkurat som om jeg ikke hadde den installert. Jeg finner ikke ut av dette. Noen som har vært borti det samme eller har forslag til hva som kan være galt? Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Dæven, fant det ut! Både adressen til min normale startside OG adressen til flash player siden var lagt inn som startside. Så da ser det altså ut som det går an å ha flere startsider som åpner flere faner samtidig når man starter Firefox. Det viste jeg ikke Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hvor mange av dere sliter lit med å få spilt av video på NRK sine nettsider ? NRK bruker flashplayer og de oppfører seg slett ikke normalt . Det kan fungere bra mange ganger , men så opplever jeg fra tid til annen at avspillingen bare stopper helt opp og av videokvaliteten blir dårlig. derimot så forsetter lyden som normalt Da må jeg bevege på musen hele tiden for at ikke avspillingen ( av bildene) skal stoppe. hvorfor skjer dette ? Er flashplayer og firefox inkompatible med hverandre ? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Hvor mange av dere sliter lit med å få spilt av video på NRK sine nettsider ? NRK bruker flashplayer og de oppfører seg slett ikke normalt . Det kan fungere bra mange ganger , men så opplever jeg fra tid til annen at avspillingen bare stopper helt opp og av videokvaliteten blir dårlig. derimot så forsetter lyden som normalt Da må jeg bevege på musen hele tiden for at ikke avspillingen ( av bildene) skal stoppe. hvorfor skjer dette ? Er flashplayer og firefox inkompatible med hverandre ? Vet ikke om det der Silverlight har noe å si oppi det der. Har hvertfall den Silverlight plug-in ser jeg. Det var noe med det før. Kan jo sjekke noe av det som står her også: Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) jeg menr nå at jeg har siste utgave. silverlight er jeg avhengig av for få bruke ander deler av intetnett edit : etter å ha installert den anbefalte utgaven så virker det ikke som det er noe stor endring jeg slipper at videoen stopper opp i normalvisning men ved fullskjermmodus er det det samme tullet Endret 13. september 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 http://www.digi.no/923053/hvilken-nettleser-stoler-de-mest-paa Hvilken nettleser stoler de mest på? Svar = Firefox Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Dert nok det at firefox er den nettleseren som fungerer best på generelt grunnlag . for min del brukte jeg IE lenge og var fornøyd med den Nå husker jeg ikke helt hvorfor jeg gikk over til FF . Det har uansett funger bra , men i det siste ( siste måned eller noe slikt ) har enkelte ting ikke funger slik man forventet som f.eks flash player slik at man var nødt til å ta i bruke en annen nettlserer IE funger overhode ikke hos meg ( jeg får frem nettsider men den slutter å virke etter en stund ) Hvorfor kan man ikke klare seg med en eneste nedsettelser ? Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Da jeg hadde Windows 7 begynte Firefox å henge hver gang jeg gikk inn på en artikkel i en nettavis. Jeg sjekket litt rundt, og det viste seg at en del FF-brukere hadde akkurat dette problemet med flash. Men jeg brukte AdBlock, slik at alle flash-annonsene på nettavisene ble blokkert. Og i tillegg hadde jeg ikke problemer på Youtube. Jeg mistenker at Disqus var problemet, men uansett da jeg fikk Windows 8, så forsvant hele problemet. Jeg brukte Chrome en liten stund, og da fikk jeg noe dritt på maskinen på Tumblr. Usikker om det skjedde fordi jeg brukte Chrome eller om det også ville skjedd med Firefox, men nå har jeg NoScript i Firefox, og tillater kun script på sider jeg stoler på og som er viktige. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 hos meg så tar firefox pauser av og til jeg vet ikke om det har noe med addblockker å gjør jeg har også addblokker installert men det ett eller annet som ikke helt i orden der også side det dukker opp reklame likevel på mange nettsider som jeg ikke har satt fri Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 26. september 2013 Del Skrevet 26. september 2013 Jeg tror jeg prøvde å kjøre uten tillegg, uten at det hjalp. Men det kan være lurt å gjøre. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Men hvorfor virker ikke flashplayer i firefox uten at man sitter og beveger på musen hele tiden ? Det funger i chrome , da er det merkelig og provoserende hvis det stemmer at gogle også skal kvitte seg med flash plyer støtten i chrome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå