Matsemann Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Kom over en genial FF utvidelse, nemlig Firefox Extension Backup Extension. Gjør det manuelt jeg. C:\Documents and Settings\Matsemann\Programdata\Mozilla\Firefox\Profiles Kopierer innholdet i den mappa jeg finner der over i tilsvarende mappe etter formatering. Men kan hende FEBE er lettere/bedre, har aldri prøvd den Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Kom over en genial FF utvidelse, nemlig Firefox Extension Backup Extension. Gjør det manuelt jeg. C:\Documents and Settings\Matsemann\Programdata\Mozilla\Firefox\Profiles Kopierer innholdet i den mappa jeg finner der over i tilsvarende mappe etter formatering. Men kan hende FEBE er lettere/bedre, har aldri prøvd den 8367362[/snapback] Med FEBE kan man automatisere backup prossessen slik at man slipper å huske på å kjøre manuelle backups. "Backups can be performed on demand or scheduled for daily, weekly, or monthly unattended runs." Kjekke greier, spør du meg. Endret 12. april 2007 av Montag Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Daså, alltid greit med auto for oss late Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Har merket det jeg også - Firefox takler ikke backslasher der det ikke skal være backslasher. 8367213[/snapback] Det bør den vel strengt tatt heller ikke gjøre. Backslash er Windowsk og har ingen ting på weben å gjøre, synd at Opera godtar det. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jepp, IE også for den saks skyld. Folk kommer aldri til å oppdage feilene hvis webleserne later som om de ikke er der. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Jepp, IE også for den saks skyld. 8368850[/snapback] Ja, men av en eller annen grunn forventer jeg det ikke fra dem. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Genialt med stavekontroll når mann skriver... det er vel helt nytt om jeg ikke tar helt feil... Det kommer en rød stipla strek under dine feil.. slik som i word.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det kom med versjon 2.0, og har dermed vært ute en stund. Men smart? JA! Alle fjortisser som ikke kan stave burde legge inn Fx + stavekontroll... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 enig med at det er genialt! sitter nå med engelsk, fransk og norsk stavekontroll på både firefox og thunderbird. (hadde nynorsk, men den er fjerna ) Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Har også nynorsk, åssen fjerner jeg den? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 du går inn i firefox mappa (både components og .jar fila i chrome) og sletter alt som har med nynorsk ordboken å gjøre (nn-NO) husk å ikke slett nb-NO det er bokmål. det gjorde underverker for meg. var så irriterende å se den Norwegian nynorsk hele tiden når jeg bytta ordbok. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 word! genialt å slette den derr nynorsk greia. Bare vi kunne gjøre det i skoleverket også nå så hadde det vært perfekt. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Ordlisten er langt fra så god som Word sin. En litt godt utbygd T9 kanskje! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Hvordan kan jeg få nye tabs til å åpne seg ved siden av den aktive tab-en, istedet for at de åpner seg helt ytterst til høyre? Red.: Tusen takk, RattleBattle. Endret 15. april 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Lurer jeg og på! Åpner en lenke her på forumet med 30 tabs oppe, og må bruke pilen for å finne den... Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Installer Tab Mix Plus. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 Installer Tab Mix Plus. 8390122[/snapback] Den var genial, takktakk Lenke til kommentar
perkh Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Hei, her skal dere få en skikkelig nøtt! Finnes det en add-on/extension til FF som kan gjøre at jeg kan lagre filmsnutter som spilles av på en webside? Jeg skal selv surfe på extension-sidene til FF, men jeg er mottakelig for gode råd Helst bør det være noe som ikke bare gjelder for You Tube, men alle sider. Et eget program som fikser saken er også velkomment. Ikke helt lett å orientere seg, derfor spør jeg. P. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) perkh: http://keepvid.com/ Ingen ekstensjon, men den gjør jobben du spør om. Endret 17. april 2007 av Mr.Berg Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Dette er heller ikke en add-on, men er veldig enkel og grei side som lar deg laste ned youtube filmer til forskjellige formater. http://vixy.net/ Ellers så finnes det endel FF add-ons som gjør noe av det samme her: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/se...u+tube&status=4 (Har selv ikke prøvd disse) Endret 17. april 2007 av HHoward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå