-alias- Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 forsøk med siste utgave av FF først , Så slå av så mange tillegg og utvidelser du kan , eventuelt oppgradere dem så kan det hende at du må bruke en annen java utgave , selv om det er lite sannsynlig Det har jeg faktisk gjort men uten at noe endrer seg til det bedre. Jeg mistenker at det må være noe med java ja. Så hva mener du med en annen utgave, eller mener du versjon? det hender jeg får sånn også, da må jeg slå av en add jeg bruker, NoScript Det er også en del sider som ikke fungerer skikkelig i firefox eller chrome også. Før dette skjedde så virket FF normalt for alle sider, jeg får forsøke å slå av NoScript og se om det hjelper. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Tviler på at det er java. Hvis du har noscript kan det fort hende at du har blokket lasting av noe css-filer. Prøv å slå det av. Gjerne globalt først for å se om det er det. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Forsøkte å slå av Java, men det hjalp ikke. NoScript har jeg ikke så vidt jeg kan se. Er det ikke et sted man kan sette tilbake til default innstillinger igjen? Update: Jeg fant det ut, feilen var at jeg hadde valgt "Forstørr bare tekst" under menyvalget "Vis". Straks jeg slo av dette valget var alt normalt igjen. Takk for hjelpen alle! Endret 18. september 2012 av -alias- Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Og alt funker i en annen nettleser? Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Bra du fant ut av det Tastene Ctrl + 0 kan også brukes om du vil kjapt tilbake til "normalen" Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Ctrl+0, det skal jeg huske, takker! Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Ctrl+0, det skal jeg huske, takker! 0 (null) asså Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg har hatt problemer med at Flash (mest på Youtube) har hengt seg opp i Firefox i det siste. Det fører til enten at klippet på Youtube henger seg, eller at hele programmet henger seg. Jeg har Windows 7 64-bit. Ingen andre som har opplevd det? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Jeg har hatt problemer med at Flash (mest på Youtube) har hengt seg opp i Firefox i det siste. Det fører til enten at klippet på Youtube henger seg, eller at hele programmet henger seg. Jeg har Windows 7 64-bit. Ingen andre som har opplevd det? Jeg har opplevd at flash har hengt seg opp med jevne mellomrom siden 1998. 3 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Bump lol. Noen som vet hvordan jeg får google-søk direkte fra adresselinjen i Firefox? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Bump lol. Noen som vet hvordan jeg får google-søk direkte fra adresselinjen i Firefox? Den søker automatisk med Google fra adresselinjen. Tenker du I Feel Lucky-funksjonen? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. mars 2013 Del Skrevet 10. mars 2013 Nei, men jeg klarte å fikse det nå. Det var visst Ask toolbar som blokkerte søket. Det var bare å avinstallere den... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 (endret) Er det noen som husker hvordan man får aktivert ordlisten ? Nå har jeg instalert en ordliste men det er ser ikke ut som om den er aktivert Jeg ønsker altså å ha en and-on som korigerer det jeg skriver Ordlisten forsvant etter at jeg tilbakestile firefox opdata . nå har jeg prøvd flere ordlister men det hjelper ikke Endret 27. mars 2013 av den andre elgen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Er det noen som vet om en plugin som gjør følgende: - Tillater å skrive notiser for kodeord (brukernavn) i tekst. - Når man holder musepekeren over kodeordene (brukernavn) så dukker opp notisene man skrev. For eksempel: Høyreklikk på brukernavnet Simen1, skriv inn "kan en del om foto" og lagre. Neste gang man kommer over brukernavnet Simen1 kan man la musepekeren hvile over brukernavnet så dukker det opp en infoboks med teksten "kan en del om foto". Det hadde vært veldig kjekt for å huske hvem som kan hva osv. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 er dert flere som har oppdaget epost adresser blir noe modifisert hvis man klikker på linken for adressen Nor e-post programmet ( som for min del er thunderbird ) kommer opp for å skrive nye epost er ikke lenger hel adressen med i adressefeltet Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Ikke her. Har du et eksempel? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 jeg skulle sende en forespørsel på denne nettsiden . jeg klikke selvfølgelig på e-post adressen som står under kontakt info ( nederst på siden) . Da man fikk frem dialogen for å skrive nye e-post var ikke hel adressen kommet med Den delen som er tilknyttet til @ kom ikke med . Derimot så kom .NO med Altså den delen mellom krøllalfa og punktum ble ikke tatt med Det samme skjer om jeg velger å kopiere e-postadresse fra hurtigmenyen som kommer opp Bruker Firefox 21 og Thunderbird 17.0.7. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Hvis du ser nede til venstre i Firefox mens du holder musepekeren over epostadressen, ser du at nettstedet har skrevet feil epostadresse i mailto-tag'en. Du velger sikkert "Kopier epostadresse" og kopierer derfor den feilaktige epostadressen som er i mailto-tag'en. Velg bare "kopier" eller Ctrl+C i stedet. Endret 29. juni 2013 av RattleBattle Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Fikk en lite artig bug i firefox da jeg startet opp i dag tidlig. Kort sagt, så har jeg satt opp firefox til å huske alle åpne faner fra forrige gang jeg hadde firefox åpen. I dag da jeg åpnet firefox, så fikk jeg bare "gjennopprett"-viduet og alle fanene var blanke. Hvis jeg venter ca. 30 sek, så åpner firefox et nytt vindu automatisk, men da med alle fanene slik de skal være. Til gjengjeld så henger da firefox seg opp, og jeg må tvinge lukking av vinduene. Spørsmål: Er det noen her som har kjennskap til dette problemet? Noen som vet hvordan jeg kan hente ut alle URL'ene, slik at jeg ikke mister alt? - xm8 Endret 16. juli 2013 av xm8 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Nå er det et ganske kjent faktum at Firefox kan finne på stoppe helt opp i tid og utide hvis man har mange faner oppe på samme tid. Så hvis det er mulig så vil jeg unngå å ha for mange åpne på samme tid Når det gjelder å huske sider du har besøkt så er det nok å baser det på historikken som man finner under historikk menyen Men man kan jo også bruke bokmerker på steder man vil besøke ofte -------------------------- Det er en ting som er lit merkelig hvis ikke firefox blir oppdatert så kare den ikke å vise nettsiden korrekt. hvorfor skjer dette også med "gamle" nettsider ? Er de også oppdatert til nyere standart ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå