secondarykid Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Har samme problem som OddZen, og håper at Mozilla kommer med en fiks på dette! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hva er det meningen man kan bruke 3D funksjonen i Firefox til? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 hvor ? ( den var ny for meg ) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Ctrl + shift + I Eller verktøy - nettsideutvikling - inspiser Endret 7. juni 2012 av Delvis Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 jeg gjetter på at det her noe med å kunne spionerer på koden(e) ( hvordan siden er bygd opp) en slags oversikt , rett og slett Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Spionere er vel ikke akkurat riktig ord. Det er nyttige verktøy for webutviklere Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Spionere er vel ikke akkurat riktig ord. Det er nyttige verktøy for webutviklere Det er bare litt ironi. jeg kom ikke på noe bedre ord der og da Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Hva med når en åpner ny fane (Ctrl + T)....så ser jeg bare ruter der det sikkert skal være en oversikt over sist besøkte sider osv.. Hvorfor ser jeg ikke dem? Har bytta tema på utseende, hjalp ikkeno.. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Antagelig fordi du kjører i privat modus, MonaH. Firefox trenger å ha "historie" aktivert for å kunne utnytte denne funksjonen. Jeg selv kjører konsekvent i privat modus, og får heller ikke dette til å virke. Ikke noe stort savn. Redigert: Æh, nå ser jeg jo at du faktisk får opp navnene på de sidene du har besøkt, så da er det ikke privat modus som er problemet. Du mangler bare selve bildene av forsidene. Der kan jeg ikke hjelpe deg. Endret 10. juni 2012 av thomit Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Om jeg kjører ff som admin(?) (jeg kjører som bruker til vanlig) så virker det. Pussig. Endret 10. juni 2012 av MonaH Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Etter at utgave 13 kom ut så har "merk og søk i ny fane" bltt anderledes. Nå blir jeg flyttet direkte til den nye fanen mens tidligere kunne jeg søke og fortsatt være på den eksisterende fanen jeg fant søkeordene på for å velge selv når jeg skulle gå på søkefanene under google. Er det mulighet til å stille det som det var før? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Ja, det skal vel kunne fikses på i innstillingene. Faner, eller tabs som det heter hos meg med engelsk versjon. Hos meg er det et valg som heter "When I open a link in a new tab, switch to it immediately". Hvis ikke, så skal det vel la seg ordne ved å lagge til en utvidelse som heter Tab Mix Plus ... eller lignende tillegg. Endret 25. juni 2012 av thomit Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Ja, det skal vel kunne fikses på i innstillingene. Faner, eller tabs som det heter hos meg med engelsk versjon. Hos meg er det et valg som heter "When I open a link in a new tab, switch to it immediately". Hvis ikke, så skal det vel la seg ordne ved å lagge til en utvidelse som heter Tab Mix Plus ... eller lignende tillegg. Ikke helt det jeg mener. Hvis jeg merker over "merker" f.eks, og høyreklikker på merkingen, kommer valget "søk på google etter xxxx" i gardinmenyen. Før kom søket i en ny fane uten at jeg ble flyttet over til den nye fanen, men nå blir jeg flyttet til den nye fanen som søket ligger i. Det er akkurat dette jeg vil få endret på. Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg tipper på at det lar seg gjøre via About:Config Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Jeg tipper på at det lar seg gjøre via About:Config Hvor finner jeg det? Hvis koding, hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 (endret) Du bare skriver det i adressefeltet. Kommer sikkert en advarsel til deg. Har selv brukt det noen ganger , men kjenner ikke til akkurat til ditt tilfelle. Jeg har ved hjelp av denne metoden klart å få alle mine tidligere favoritt addons ( som bare skal funke opptil FF 3 ) til å funke i nyere Firefox. Endret 25. juni 2012 av johome Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Du bare skriver det i adressefeltet. Kommer sikkert en advarsel til deg. Har selv brukt det noen ganger , men kjenner ikke til akkurat til ditt tilfelle. Jeg har ved hjelp av denne metoden klart å få alle mine tidligere favoritt addons ( som bare skal funke opptil FF 3 ) til å funke i nyere Firefox. Tok en titt, men fant ikke noe som samsvarte med problemet. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Aha. Jo, da er about:config tingen. Let etter en streng som heter browser.search.context.loadInBackground ... sett verdien til true ved å dobbelklikke på strengen. Da burde du få tilbake gammel oppførsel. 1 Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Aha. Jo, da er about:config tingen. Let etter en streng som heter browser.search.context.loadInBackground ... sett verdien til true ved å dobbelklikke på strengen. Da burde du få tilbake gammel oppførsel. Du er en helt! fungerte nydelig, takk!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Et eller annet har skjedd med Firefox på jobb. Yahoo dukker kronisk opp som standard søkemotor både i adressefeltet og søkefeltet. Hver gang jeg starter opp Firefox, må jeg inn i about:config og endre det tilbake til Google (samt slette Yahoo fra "Behandle søkemotorer ..."). Noen tips til en permanent løsning? Dukket plutselig opp for noen dager siden. Veldig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå